داستانک

 

یک روز کامل با هم بودیم و خوش گذشت؛ اما نمی دانستیم این یک روز، آخرین

روزی اسـت که با هم هستیم. اگر به سـرمان نـمی زد که آن روز بـا هم باشیم،

الان برای همیشه با هم بودیم و خوش می گذشت...

 

 

************جام جهانی

از بزرگترین ضدحال ها در فوتبال اینه که در مسابقه یکی از تیم ها ده نفره بشه!

مثل بازی ایتالیا و چک! یا سوئد و آلمان...هی لارسن! بگم خدا خفت کنه؟!

امیدوارم که آرژانتین بتونه از پس آلمان بر بیاد. بازی هلند و پرتغال هم که آخر بازی

بود. کاش به وقت اضافه کشیده میشد. شیفته شخصیت فان باستن هستم.

کاش به رود فن نیستلروی هم میدان میداد. حالا خوش به حالا انگلیس شد که باید

با تیم نصف و نیمه پرتغال بازی کنه. ایتالیا جونم هم که بالا اومد. : )

 

 

+ آهنگ آدم آهنی ( آدم بده!) از بنیامین بهادری

   امشب درجه تبم روی هزار و سیصده! اما...

   آدم بده! نگو عاشق شدن به من نیومده...نگو...

 

+ بهترین mp3 player های سال 84

   مقاله مفیدی هست.

 

+ مذهب و مدرنیته

  یک تلنگر جدی!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
جوجو دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ

داستانک خیلی خوشگل بودش
آهنگه خوشگلت هم خیلی خوشگلهههه

اما یه چیزی اون پایینا بود که شونصد بار خوندمش و...!!!بگذریــــــــــــــــــــــــــم چه می دونم والله!!
هی روزگاررررررررررررر:(


جوجو دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ

اااااااااااااااااااااااا خودمم اول بودمممممممممممممم:D

سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام.
عجب بازی بود ! بازی ایتالیا رو میگم! سه ثانیه به پایان بازی برد! چون می دونستم دوسش داری کلی خوشحال شدم.
اون داستانک یه کم مبهم بود! باید روش فکر کنم دلیل پیدا کنم.
بعد تو گفتی ۱۰ نفره شدن ضدحاله... بازی دیشب که هر دو تیم ۹ نفره شدن و ۱۳ تا کارت زردم رد و بدل شد ! من نفهمیدم جام جهانی بود یا جنگ جهانی...
حالا...
روز موعود و فرصت مناسبی که گفتی کی میرسه؟ من منتظرما!
شاد باشی داداشم.

فرید سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ق.ظ http://blithe.blogfa.com/

سلام
راستش برد ایتالیا برام از برد احتمالی ایران مقابل پرتغال شیرین تر بود و کام خیلی ها رو شیرین کرد! یه تبریک از من به تو...
امید جان لینک وبلاگت رو تو وبلاگم گذاشتم تا شاید تبادل لینکی کردیم و جفتمون به این نتیجه رسیدیم که دوستی مون بیشتر شه!
اگر بیایی اون ورا خوشحال میشم.
تا بعد...

شرتو سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ق.ظ http://sharto.doxdo.com

این داستانکت یخورده همچین ترسناک بود!
این ایتالیاتون هم که آدم رو جون به لب میکنه تا ببره. سه ثانیه مونده به آخر بازی! خیلی باحال بود. ایضا خدا کنه آرژانتین آلمان رو ببره!

مهدی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام ..من که از فوتبال متنفرم....داستانکت هم ای ..روش میشه فکرکی کرد...این اهنگت هم اخر بی سلیقگی بود..نه به اون برایان ادامز عالی نه به این اهنگ گوش خراش ...موفق باشی..

N جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

یک روز کامل...کاش برای یک بار.فقط یک بار دیگه بتونم حست کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد