شب و روز!

 

شب بود ... دراز کشیده بودم و نمیدونم کجاها سیر می کردم و رادیو روشن...

توی خودم بودم که با صدای علی رضا افتخاری به خودم اومدم!!!

خیلی زیبا می خوند. این تصنیفش رو تا حالا نشنیده بود، توی اون حال و هوا

خیلی بهم آرامش داد. اسم آهنگ روز و شب بود... میزارم اینجا تا بمونه برای

سالهایی که بعدها گوش بدم به این آهنگ...شاید شمــا هم دوست داشته

باشید اونو دانلود کنید... همه جا تاریک و ساکت...

 

                                       تصنیف  روز و شب

 

مانده ام در حسرت بالا بلایی روز و شب
جان دهم از دوری دیر آشنایی روز و شب


هر سحر نام تو را با سوز دل سر
داده ام
تا مگر بر تو رسد از من صدایی روز و شب

عاشقانه کو به کو شهر شما را گشته ام
تا بیابم شاید از تو، رد پایی روز و شب

دلخوشم با خاطرات هر شب تو روزها
بی تو دارم با دل خود ماجرایی روز و شب
پیش رویم قاب عکسی از تو دارم ماه من
روز و شب با یاد تو، صفایی روز شب

 

 

+ آره ، میشه با این ترانه اشکم ریخت. میشه ... (خرس گُنده!)

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
جوجو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ

اولا خودم اول;)

حضرت عشق سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ب.ظ http://anooshka.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود
موفق باشی
به منم سر بزنی خوشحالم میکنی

جوجو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ب.ظ

آخ که چقدر این آهنگت باحاله دمش گرم

سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

داداشیم سلام.
کجایی تو آخه؟ این شد رسم روزگار!!!!
ترانه رو دانلودش کردم.
آره با هر ترانه ای حتی ترانه ی سکوت میشه گریه کرد!
از دلتنگی! مثل من! از شادی! بازم گاهی وقتای خودم! از غم! اونم همینطور!
خلاصه اونقدر دلیل هست واسه گریه که نه سن میشناسه و نه زمان!
نگو خرس گنده! همه دل دارن! مرد و زن! دختر و پسر!
هر وقت دلت گرفت یا دلتنگ شدی اونوقت گریه کن! گریه گاهی وقتا معجزه می کنه!
این ترانه رو نگهش می دارم. گوش میدم. شاید منم مثل تو....
شاد باشی داداشی عزیزم.
فدای تو....سارا...

شرتو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ http://sharto.doxdo.com

اینم دارم دانلود میکنم. از اکثر کارای افتخاری خوشم میاد ولی هیچی رو با یادگار کودکی عوض نمیکنم. خیلی از اون آلبوم یاد استاد خاطره دارم...

محمد چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ق.ظ http://desperado.blogsky.com

سلام امید جون!

خیلی با معرفتی الان چند وقته دوباره شروع

کردی ولی یه خبر هم به ما ندادی .

قدیما با صفا تر بودی

ساکورا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ق.ظ http://2004cherry.blogspot.com/

من هم از نوارهای افتخاری خوشم می یاد .به خصوص یاد استاد

مسافر راهی پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ http://pelle.mihanblog.com

دیگه از خستگیام خسته شدم دیگه از بستگیام بسته شدم می زنم تیغ به بستگی تامگه آزاد بشم ز خستگی

سیبگل یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

می شه اسم نوارشو بگی ؟ چند وقتیه به شدت دنبال نوارای قشنگ سنتی هستم . اون روز هم نوار رویای وصل سراج اشک منو در آورد !

مهدی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام خوبی؟
خیلی قشنگه .. من خیلی تو اینترنت دنبال این اهنگ گشتم.. از قضا این تو وبلاگ شما پیداش کردم..
برای تشکر از شما یه وبلاگ خیلی قشنگ بهتون معرفی می کنم.. در مورد خداست
www.telesmshodeh.mihanblog.com

قاصدک بی خبر پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام علیکم خوب هستین؟..............از گوگل رسیدم:دی اینجا دنبال این آهنگه بودما پاک شده بود ;)...........]چقدر خوشگلهههههههههههههههههههههههههههههههههههه...........

قاصدک بی خبر پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ

اون جوجوئه کیه :دی

قاصدک بی خبر پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ

اون موقع ها چقدر آهنگ های ایرانی خوشگلییییییییی می ذاشتی الان دیگه خیلی تنبل شدیییییییییییییییییییی!

قاصدک بی خبر پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ

دارم با اجازتون می ذارمش رو اینجا http://www.tumblr.com/qa3dak

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد