من و مهران مدیری!‌

 

اون روزی که پاسبخش بودم دیدم! یه صدایی داره میاد...(حس آمیزی رو حال میکنی؟)

بله! سربازی که داشت پُست میداد حسابی رفته بود توی حس و  داشت با صدای بلند

و غمناکی این آهنگو میخوند....

 

خدا بگم چیکار کنه ، اونی که منو سرباز کرد

کَتونیمو ازم گرفت یه جفت پوتین به پــام کرد

...

یه سربــــازِ، خستــه منــم، مرخصی نـــدارم

همیشه پادگانم

بگو به خدا چی کردم....

(به قول بَروبُچ آش خور ، پایه رفته بالا و دیگه نمیکشه!)

 

+ دوستت دارم!

   آهنگی زیبا و شنیدنی (اگه بهش بشه آهنگ گفت!) لینک از پاییزان

 

+ ابزاری جدید برای جیمیل داران!

   با نصب این نرم افزار کوچک بر روی کامپیوتر خود می توانید از طریق جیمیل

   از راه دور کامیپوتر خود را خاموش کنید و یا صفحه وب باز کنید. تنـــــــها با

   ارسال یک ایمیل به اکانت خود که حاوی دستور شما باشه!

 

+ ماجرای من و پدر مهران مدیری

   و اینک پس لرزه های آن ماجرا!

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ساغند شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ http://saghand.com

سلام دوست عزیز به مطلب سفر رییس جمهوری شما در بلاگ نیوز لینک داده شد
موفق باشی

غریبه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.matroud.com

چه شعر خوشکلی بود...

مهدی یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام بر امید عزیز...امیدوارم حالت میزون باشه...یک راپورتی
رسیده و این بوده که زعمای تلگرافچی ناجوانمردانه حق
گمرکات گوشی سخن گودر مملکت را افزون کرده وازاین بابت در ولایات قشقرق به پا شده..بای نحو کان بنده حقیر از این
راپورت خفیه مطلع بوده و این وسیله محیر العقول را تهیه
کردم..نسخ ان هم نو کیا بوده...خدا به زمین گرم بنشاندشان..

الهه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.mehranmodiri.mihanblog.com

سلام.توی اون وبلاگ در قسمت کامنت ها جواب دادم.من از چیزی که میگم مطمئنم.

شرتو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ب.ظ http://sharto.doxdo.com

بابا این اشخوریه شما چه باحاله، آدم هوس میکنه بیاد :دی/ راستی اون آهنگ خواجه امیری رو گوش دادم، قشنگ بود. بخصوص خود موسیقی و صدای احسان. من تا به حال ازش هیچی نشنیده بودم/ در مورد روح امــــا، حقیقتش چیزی نمیتونم بگم. ولی شک ندارم که روح ندیدی. لابد یکی دیگه بوده. یا پدر خونی نبوده. نمیدونم!

جوجو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ

حس آمیزیتم به خودم رفته:D
خدا بگم چیکار نکنه:D :)) اونیکه منو جوجو کرد؟:D

جوجو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ب.ظ

دوستت دارم ---> قشنگ بووووووووووووووووووود خیلییییییییییییییییییییییییییییی*؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد