غریبه

 

نمی دانم

گنجشک ها که همه شبیه هم اند

چطور همدیگر را می شناسند

و نمی دانم

چه قدر شبیه من هست

            که تو دیگر مرا نمی شناسی!

 

 

تا حالا شده برید به سایت یک دانشگاه یا کتابخانه مجازی و برای خواندن یا

دانلود کتاب های اون ازتون پسورد بخواد؟! مسلما اگه به دنبال منابع خارجی

بوده باشید خیلی جاها به این مساله برخوردید.

شما با دانلود این ای بـــــــــوک  مشکل رو برطرف کنید! ایـن ای بوک شامل

تعداد زیادی از سایت ها و کتابخانه های مجــــــــــازی  همراه با نام کاربری و

پسورد مجاز برای اجازه دسترسی به منــــــــابع موجود در آنها هست. شامل

کتابخانه بعضی از دانشگاه ها هم میشه که با استفــــــــــــاده از اون میشه

اطلاعات دانشجویان اون دانشگاه رو هم بدست اورد!

خلاصه حیفم اومد شما هم از  اون بی نصیب بمونید. پس ...دانـــــــــلود کنید

بخورید و بیآشامید اما زیاده روی نکنید!

 

+ یه آهنگ زیبای ترکیه ای

   به صورت فلش، خیلی قشنگه.

 

بابا شما دیگه کی هستید!!!

دست طرح و برنامه صدا و سیما درد نکنه با شـــــــاهکار جدیدشون.

فیلم سینمایی سکوت بره ها رو  در  65 دقیقه به نمایش گذاشت!

 

پ .ن  قهرمانی استقلال بر تمامی آبی ها مبارکباد....

         کمدی قهرمانی

 

نظرات 12 + ارسال نظر
بارون شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ب.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

سلام. مثل اینکه با هم اومدیم اینجا...

فرهاد یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ق.ظ http://farhadheyrani.blogfa.com/

چقدر به آدم می چسبه ساعت 2 نیمه شب وبگردی کنه و یک آبی دوست را پیدا.
قهرمانی استقلال پاسخی ست به تمامی تنگ نظریهای برانکو و دستهای آلوده و جو سازیهای تیمهای رقیب.

شرتو یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ق.ظ http://sharto.doxdo.com

این ایبوک به احتمال زیاد خیلی بدرد میخوره. ممنون. الان دانلودش میکنم.

مهدی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام...خوب بود چند تا کتاب هم معرفی می کردی...من عاشق کتابم اونم با سلیقه تو...

سارا (سایبان عشق) دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام داداشی.
نوشته ی اون وبلاگت رو خوندم نشد پیام بدم. من حس ناسیونالیستیم یه کم باعث شد از اون بازی مسخره بدم بیاد. حالا...
ای بوکی که دادی رو دانلود کردم. کلی ممنون.
بعدشم از تلویزیون ایران انتظار بیشتر از این میره؟
شاد باشی داداشم

jojo دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 ب.ظ

سکوت بره ها رو کامل دیدم دلت بسوزه!:دی

jojo دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ

آهنگ فلش که گذاشتی خیلی خوشگله خیلی :)

jojo دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ب.ظ

فکر می کنم فکر می کنم به شعرت! دلم گرفت!

مهدی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام امید عزیزم...امروز یه کتاب خوب گیرم اومد خواستم بهت معرفی کنم شاید هم خونده باشی ...رفیق اعلی ...نویسنده اون کریسیتین بوبن ...توصیه می کنم بخونی ...چند تا کتاب خوب هم داره....تو که اینجا سر نمی زنی من هم مجبورم هر روز (البته چون دوستت دارم) اینجا چپ و راست نظر بدم الهی هیچ وقت مثل من تنها نباشی...

مهدی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ

در ضمن اهنگ فلش هم خیلی عالی بود ...از این کارا بازم بکن

microdump چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:22 ب.ظ http://microdump.blogspot.com

ایول داره

سلام یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ

فکر می کنی گنجشکها همدیگر رو نمیشناسن چون شبیه همدیگه اند!؟ نه بابا یا گنجشک نبودی یا عاشق و یا اینکه کله صبح همیشه خواب موندی چون همیشه شبها بی قرار بودی . یه بار شب زود بخواب تا عشق بازی گنجشکها را هم صبح زود بشنوی. یادت باشه اشتباه نکنی، چون صداشون هم خیلی شبیه همدیگه است. بایداز اشتیاق صداشون بفهمی.
راستی کتاب را دانلود کردم اما باز نمی کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد