منتخب بهترین آهنگ های کیتارو 1

 

As long as you can stand and see, don’t give up

  

ســه سال پیش بود که یه  سی دی مربوط به تمام آلبــــوم های Kitaro  رو گرفتم .

حوصله میخاد که بشینی و به همه آهنـگ هاش گوش بــدی چــــون مشخصه کــه  

همه آهنگ ها زیبا نیستند. دیروز تصمیم گرفتم و از کـــل این آلبــوم ها 13 تا آهنگی

که واقعا ارزش گوش کردن رو داشتند و برای من خیلی زیـبا هستند رو گلچین کردم

تا من بعد با خیال راحت همین آهنگ ها رو فقط گوش بدم. حــجمشون رو هــم  کم

کردم و به لطف گوگل که  100 مگابایت فضا در اختیارم قرار داده اونا رو  آپـلود میکنم

تا بقیــه هم از شنیدش لذت ببرن. برای مرحله اول چهار تا از این سیزده تا آهنگ رو

برای دانلود میزام.

 

                Caravansry  ,  Dance Of Saravanti  ,  Moon Dance  ,  Eternal Spring

 

واقعا همشون زیبا هستند و سخته که یکی رو به عنوان بهترین انتخاب کرد.

توصیه میشه همه رو دانلود کنید. همگی مناسب روزهای بهاری و به نوعی

رستاخیز طبیعت رو نشون میدن؛ از اسم آهنگ ها هم مشخص هست، توی

بعضی از آهنگ هاش به وضوح از صدای شرشر آب و باران استفاده کرده که ...

بالاخره اینکه کیتارو معروف به آهنگساز طبیعت می باشد.

 

با این آهنگ ها آرامش پیدا میکنم، قبلا هم گفتم با بعضی آهنگ ها میشه زندگی

کرد، میشه حرفهای خودتو در قالب آهنگایی که میزاری اینجا  زد!

 

* متاسفانه چون آهنگ ها رو در فضاهای مجانی اینترنت آپلود میکنم بعد زا مدتی

  به دلیل دانلود زیاد و پهنای باند محدود ماهیانه این فضاها تا مدتی لینــــک ها از

  کار می افتند. در مورد فضای googlePages باید منتظر ماند و دید.

 

+ اجباری یعنی سربازی

   نگاهی طنز آلود به دوره دو ساله خدمت

 

+ فیلیپ تروسیه و همسرش به دین اسلام گرویدند!

   جالبه!  

 

+ یه عکس!!

  حاج آقا، استغفرالله!

 

نظرات 43 + ارسال نظر
صدر شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
عالی بود!
اگر بتونی از کنی جی هم چند تا آهنگ بذاری خیلی خوب میشه!
وفق باشی
صدر

سعید شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://shalamche.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری بهم سر بزن اگر خواستی تبادل لینک کنی بهم بگو.
خدانگهدار

حسین شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.ejbari.blogspot.com

سلام دوست عزیز
ممنون که سرزدی و لینک دادی. وبلاگت باحاله. بزودی بهش لینک میدم. بابت نکاتی هم که گفتی تشکر میکنم . ماجراهایی رو که مینویسم مربوط به ۱۵ سال پیشه. جای تعجب نیست که حالا کمتر سخت گیری میکنن. در حال برات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بقیه ۴۵۵ روز رو به سلامتی و بدون دردسر سپری کنی...فدوی...حسین...

jojo شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ب.ظ

خیلی دوست دارم زودتر اهنگ ها رو دانلود کنم:)
باید خیلی قشنگ باشند
از اون آهنگ ها که اگه جوجو سریش آهنگ بشه اونقدر گوشش می ده تا حالش بهم میخوره :)))))))))))))))
اون لینک آخریت برام باز نمی شه:(
حاج آقا چیکار کردی که بهش گفتی استغفرالله:D

فداتتتتتتتتتتتت

jojo شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ

وای خدا مرگم بده همه حاج آقاها اینطورین:D
خیلی باحال بود خیلی خندیدم:)))))))))))))))))
حاج آقا هم دل داره دیگه :)))

یاس دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام ببخشید دیر کردم عید و هزار گرفتاری. سال نو مبارک: با آرزوی 12 ماه شادی 52 هفته خنده 365 روز سلامتی 8760 ساعت عشق 525600 دقیقه برکت 3153000 ثانیه دوستی خوش و خرم باشید!!!.

jojo چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ

تنبل خان کجایییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیوا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:03 ق.ظ

...............
........................
..............................




مهرداد چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام سال نو مبارک.با اینکه هنوز آهنگی رو دانلود نکردم اما از این عاشق بازیها خوشم میاد دمت خیلی گرم.موفق باشی

سارا (سایبان عشق) جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

داداشی سلام.
آهنگا رو دانلود می کنم چون به سلیقه ی داداش امید گلم ایمان دارم.
تا حالای عید چطور بوده؟ خوش گذشته؟
خبری ازت نیست برعکس من!!!
کی و کجا میشه پیدات کرد؟
امیدوارم شاد و سالم باشی و هر جا هستی بهت خوش بگذره.
فدای تو...سارا...

jojo جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ

تو کجاییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

jojo جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

نگرانمممممممممممممممممممممم:(((((((((((((((((

jojo جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ب.ظ

زود بیا آپ کن باشه؟

امین دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام . سال نو شما مارک . کلا وبلاگ جالبی ست . دست مریزاد وموفق باشید. امین - کرمانشاه

jojo سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ

:(((((((((((((((

سارا (سایبان عشق) چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام. داداشی کجایی تو؟ رفتی کجا این همه نا پیدا شدی!!؟؟؟
امید این آهنگا همون روز تا حالا بهم ارور میده دانلود نمیشه!
منتظر یه پیغامم ازت. اینجور میری به خدا دلشوره می گیرم!
زود بیا
فدای تو...سارا

غریبه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.matroud.com

کوشششششششی؟

علی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام دوست عزیز،برای اولین بار به سایت شما برخورد کرده ام، من زیاد از آهنگ و ترانه سردرنمیارم و فقط اگر قشنگ باشند گوش میدم(صرفه نظر از اینکه کار چه کسی میتونه باشه) اما اینجا توی غربت با این آهنگهات من رو بردی به رویاهای گذشته (خوب و بد) ازت خیلی متشکرم ، ولی ای کاش حالا که میخوام تو دستگاه ام دانلودشون کنم از نظر زمان آهنگ نصفه نیمه نبود و کامل داشتم شون، به هر حال خیلی از سلیقه ات خوشم اومد، اینجور که دوستانت هم نوشته اند انقدر سرت شلوغ هست که جوابم رو ندی چه برسه اینکه ازت تقاضا کنم اگر امکان داشت کاملشون رو بگذاری تا یادگار از وبلاگت داشته باشم، درهر حال ممنون علی-ژاپن

اسماعیل سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ http://abiyeeshgh1.blogsky.com

سلام . میشه بگی کجای این اهنگها قشنگه؟؟ به نظر من
تو اصلا سلیقه نداری .

مهدی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.mehdi-bigdeli.blogfa.com

سلام
اول اینکه وبلاگت باحال بود
مرسی ۲ تاشون حرف نداشت
بیا بهم سر بزن خوشحال میشم
التماس دعا...

[ بدون نام ] جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ب.ظ

چرا حجمشو کم کردی پسر بابا

کیوان یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام .ببین بی شوخی دارم بهت میگم آهنگهات حرف نداشت.خیلی باهات حال کردم بیشتر از اونی که خودت فکرشو بکنی .منتظر آهنگهای بعدیت هستم.
قربونت برم
خداحافظ

فرهاد سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ق.ظ

سلام . من بیشترالبومهای کیتارو رو دارم البته به صورت
کا ست نه CD از شما خواهش میکنم اگر ممکن یک نسخه
از CD MP3 کیتارو رو برای من بفرستید به خدا دونبال CD MP3
کیتارو زیاد گشتم اما گیر نیاوردم تا ینکه با سایت شما اشنا شدم راستی هزینش هم هر چه قدر هم که بشه می پردازم
اگر خواستید این لطف رو بکنید لطفا از طریق ایمیل به من اطلاع بدید ـــــــ موفق باشید

کاظم شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.kazemjoon.mihanblog.com

سلام
یه سوال : چطور میتونم از گوگل فضای مجانی بگیرم؟
جی میل هم دارم
دوم اینکه: وبلاگ منو هم اگه میشه ببین و با تبادل لینک چطوری؟

نسیم ۷ساله چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ق.ظ http://nasim7sale.blogfa.com/

سلام امید عزیز ممنون به خاطر این آهنگهای زیبا.خوشحال میشم به آلوده ی مقدس سر بزنی و منو از نظراتت بی نصیب نذاری.

پارمیس یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.zaxes.blogfa.com

ممنون دوست عزیز نمی تونی تصور کنی کهچقدر ازت متشکر شدم بابت دانلود جاده ابریشم.مرسی

حسین پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
وبازم
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰

جاوید دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ

عزیزم خیلی عالی بود سلیقه ی خوبی داری موفق باشی مرسی

احسان دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام
خیلی دلم میخواست یه جایی تو ایرانمون یه چنین اهنگ سازایی باشند که همه از هر نوع زبان و قومی به اونا گوش بدن.
ممنون که این اهنگا رو گذاشتید ولی نصفه نیمه هستند. بریده شده هستند.
بازم ممنون.
موفق باشید.

PONA چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

باسلام
از اهنگهای خوبی که گذاشتید متشکرم.

عقیل یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ

واقعا از این همه لطفی که نسبت به همنوعان دارید سپاسگزارم. برای دقایقی حال و هوای ذهنم عوض شد.
ممنون می شم اگه بتونی آهنگ های معروف و ماندگار بتهون را هم با همین حجم دانلود کنی

مهرنوش چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

ممنون عالی بود . سریع و فوری دانلود شد و تو اوج کار آرامش خاصی به همه بخشید .منتظر بقیه آثار کیتارو هستیم

[ بدون نام ] شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام
خیلی باحالی دوستت دارم

tannaz یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ

ta emroz fekr mikardam khodaye mosighi yani hast vali kitaro harf avale
mamnoon ali bood

مهدی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

ممنوم از ایت حسن سلیقه ای که داری
شاد و موفق باشی

بیتا جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ


مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰

مر۳۰
مر۳۰مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰
مر۳۰

صابر چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

خیلی ممنون خیلی دنبال آهنگ
, Dance Of Saravanti
بودم تازه اسمشو هم نمی دونستم
فقط حدس میزدم مال کیتارو باشه
خیلی خوشحالم که پیداش کردم
ممنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maryam چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام اهنگ های کیتارو فوقالعاده است . متشکرم

قلمداد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://1roozekhoob.blogfa.com

واقعا ممنونم هموطن

بریدا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://berida.blogfa.com

سلام.راستش توی گوگل دنبال آهنگهای کیتارو بودم که به اینجا رسیدم.واقعا ممنون

زهرا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون
همه ی آهنگ ها قشنگ بودن

مریم یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

متشکریم.......................................

مریم یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

بسیار انسان با احساسو قابل تحسینی هستید............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد