زمستون

 

پشت هر دیوار شهر هزاران اندیشه به دنبال طعمه ای برای خود است

ولی تو عبور کن، لبخند بزن و تظاهر کن که نمی دانی!

                                                                                                                              «لیلا جهانی»

 

  تو به من خندیدی
 و نمی دانستی
 من به چه دلهره از باغچه همسایه
 سیب را دزدیم
 باغبان از پی من تند دوید
 سیب را دست تو دید
 غضب آلوده به من کرد نگاه
 سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
 و تو رفتی و هنوز
 سالهاست که در گوش من آرام آرام
 خش خش گام تو تکرار کنان
 می دهد آزارم
 و من اندیشه کنان غرق این پندارم
 که چرا
 خانه کوچک ما سیب نداشت

                                    «حمید مصدق»

 

+ سایتی در مورد نحوه تزئین و دکوراسیون داخلی منزل

  تصاویرش مهمه!

 

+ اخبار و دستورالعمل های روزانه برای تهیه غذا و نوشیدنی های مختلف سراسر جهان

   به به!

 

+ همونطور که میدونید فلیکر سایتی پر طرفدار برای اشتراک عکسه

   اما توی این همه عکس که هر روز به تعدادش افزوده میشه برای

   دیدن بهترین عکس ها با کیفیت بالا توصیه میشه که به اینجا یا

   اینجا یا اینجا یا اینجا یا اینجا سر بزنید!! و البته ربــــکا ...

 

+ زمستون برای تو قشنگه پشت شیشه...

   آهنگ زیبا و قدیمی زمستون با صدای مرحوم افشین مقدم. برای این روزا عالیه...

   تو محل خدمت که هستم حداقل روزی دو بار این آهنگ رو از رادیو پیام میشنوم!

   شعر  آهنگ خیلی پرمعنا هستش.

 

   نمیدونی تو  که عاشق نبودی....چه سخته مرگ گل برای گلدون

                  تو عاشق نبودی ....ببینی تلخ روزای جدایی

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
داود سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://dpr.blogsky.com

سلام دوست عزیز.خوشحال میشم که به وب من هم سری بزنید.وتونظرخواهی شرکت کنید.منتظرم

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:25 ب.ظ

زدی تو خط خانه داری ها:D

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 ب.ظ

شهر ما دیوار نداشته بید:D

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:29 ب.ظ

ولی جمله خیلی توپی بید

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ب.ظ

اینو یادم رفت بگم--->باحالم بید:D

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

امشب باز مرض کامنت گذاشتن گرفتم:D

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

فکر کنم دیگه خوب نمی شمممممممم

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

یعهنی من خوب می شمممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:45 ب.ظ

جوجو باز زده به سرش دیوونه شد رفت:(((((((((((((((

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:45 ب.ظ

یه دارویی چیزی سراغ نداری من بخورم خوب بشم:))

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ

ما دیگه رفتیم

جوجو قاط زدهههههه سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ

نه انگار هنوز نرفتیم :)))))))))))))))

جوجو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:47 ب.ظ

آپ زمستونی توپی بید
به مهمون که رو بدی اینطوری می شه
فداتتتتتتتتتتتتتت

elly پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

salam omidak.un shereh balayi khodayish kheili ba mazast. un ahangeh zemestuanm ke error dad.

پویه مددی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ق.ظ http://zan.ashkoboos.com

عاشق این شعر مصدقم

امید جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ق.ظ http://2khat.blogfa.com

درود
شعر زیبایی بود
در مورد لینکها هم ممنون.
پیروز و تندرست باشی.

یاس جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:36 ق.ظ

زمستون خوبی داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد