آدمیزاد

 

loop

آدما خیلی کوچیکند!

آدما خیلی بدبختند!

آدما خیلی بیچاره اند!

آدما خیلی ضعیف تر از اونی هستند که فکرشو میکنند!

آدما تنها موجوداتی هستند که می تونند مثل آب خوردن دروغ بگن!

آدما اول و آخر جای همشون توی یه اتاقک 2X1 هستش...

لعنت بر تو  ای آدمیزادی...

که روز به روز داری کوچیک تر، بیچاره تر، ضعیف تر و دروغگو تر میشی.

 

دختر 17 ساله ای برای دفاع از خودش و جلوگیری از آزار  جنسی  با یه جوون

درگیر شده و اونو  کشته. حالا باید به خاطر مقاومت با خواسته جوان و دفاع

از خودش قصاص بشه!!! حسابی مملکت شیر تو شیر شده.

 

+ توچال: ترکیبی از آرامش و هیجان

 

+  subnetonlineسایتی مفید برای علاقمندان به شبکه های کامپیوتری

 

+ Something Stupid  آهنگی  از رابی ویلیامز و نیکول کیدمن

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

نمی دونم چی بگم!!!
وقتی این خبر رو خواندم خیلی ناراحت شدم. واقعا متاسفم. نمی دونم این چه قانونیه که توی این مملکت مثلا اسلامی داره اجرا میشه.
آرزوی من اینه که مجری قانون می بودم تا حکم اعدام تمام این پسرها رو می دادم. آدمایی که حتی از یک حیوان هم بدتر هستند.

(راستی خوشحالم که باز هم فرصتی دست داد تا به شما دوست عزیز سر بزنم. راستی لینک ها شد؟ امیدوارم مثل گذشته با لینک موافق باشید)

موفق باشید.

جوجو سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ق.ظ

آدما...!
چی بگم؟!؟!
لعنت به هر چی پسر آشغاله!
لعنت به این روزگار!!!
در زمین زبان حق بریده اند!
حق زبان تازیانه است!
از خدا چرا صدا نمی رسد؟؟؟؟؟؟
عکست آدمو عصبی می کنه!!

سارا(سایبان عشق) چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

آدم پر میشه از تنفر!
لعنت بر اون قاضی که حکم قصاص رو صادر می کنه! این کار اون دختر دفاع از خود بوده نه قتل عمد!
امید داداشی بگو این جریان مال کی و کجاست؟ قاضیش کیه و کی حکم صادر کرده؟!
می خوام بدونم!!!
می دونی امید فکرشو که می کنم بعضی از این مردا واقعا خیلی حیوون صفتن! خوب یکی نیست بگه آخه مرد ناحسابی این همه زنای اینکاره! چرا به دختر معصوم مردم گیر میدی!
حیف مرگ! مردنم براشون زیاده!

یاس چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ق.ظ

آدما خیلی کوچیکند در برابر خدا
آدما خیلی ضعیفند در برابر قدرت خدا
اما همشون بدبخت نیستن چون اشرف مخلوقاتن
پس قدر این پست و مقام رو بدونیم
و خودمون رو دست کم نگیریم
اگه اون پسر بد بود سعی کنیم ما خوب باشیم
تو این دنیا یه اشرف مخلوقات هست یه "شیطان" پس سعی کنیم برنده ما باشیم
تا بعد...

eshg چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

hamyeh adama na. un molaha ke injur ganunaro gozashtan ruz be ruz kuchiktar , bicharetar, zaiftar, va dorug-gutar mishan. va hamyeh in godrato fagat unayikeh bahashun ta mikonad beheshun midand.

President Evil پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام!
مدت ها ازت خبری نبود٬ گفتم سری بزنم... چی؟ سرت درد اومد؟!
با دیدن جملات آغازین یاد Thomas Hardy افتادم... نمی دونم رمان Tess of the d'Urbervilles اون رو خوندی یا نه ولی می تونه در برگیرنده ی احساس تو در ابتدا و مورد قضایی که صحبتشو کردی باشه...
من می دونم از چه پرونده ای صحبت می کنی و دمبال کردم تا حالا سیر پرونده رو (رشته ی داداشی حقوقه - ای! منم چیزایی سرم می شه!). چون قضیه هنوز برام دقیق روشن نشده (و به سادگی اون چیزی که نوشتی نیست البته) نمی تونم چیزی بگم جز این که امیدوارم عدالت ایجاد بشه... پاراگراف آخر این رمان رو حتمآ بخون. اگه کلش رو نخوندی نخون ولی آخرین پاراگرافشو بخون...
من سرم درد می کنه واسه درد. یه سر بزن. خوب؟!
یا علی مدد

احسان جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:45 ب.ظ http://iranianpep.com

سلام ... من دیدم از تو بلاگت وارد سایتم شدند اومدم ببینم چه خبره ... دیدم لینکمو گذاشتی ... اگه من قبلا واسه تبادل لینک چیزی گفتم خبرم کن تا منم لینکتو بذارم ... ممنون.

مولود جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ب.ظ http://ipalizi.blogfa.com

به خدا خیلی حالم گرفت

یاشار شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:04 ب.ظ http://northboy.blogsky.com

ای کاش خودم را می شناختم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد