شرط بندی

alone girl

 من آمده ام تا بگذرم چون قصه ای تلخ

در خاطر هیچ آدمیزادی نمانم

اینجا نی ام تا جای کس را تنگ سازم

یا چون خداوندان بی همتای گفتار

بی مایگان را از ره تاریخ رانم!

                                                مرحوم منوچهر آتشی

 

موضوع شر ط بندی:  دیرتر ازدواج کردن یا بقیه رو زودتر داماد کردن!

طرفین شرط بندی: من، مرتضی، سید عباس

ناظران شرط بندی: محسن، حسین، میثم

تاریخ شرط بندی : 5/10/84

جایزه  برنده شرط بندی: یک عدد کت و شلوار و یک عدد انگشتر!

* نکته جالب این بود که من 2 روز قبل از این ماجرا تصمیم خودمو گرفته بودم و

وقتی موضوع ازدواج توی اون جمع مطرح شد تعجب کردم! در ضمن خاطر نشان

کنم که تصمیم من در مورد ازدواج نکردن به معنای این نیست که کلا با ازدواج

مخالفم نه! بلکه مشکل از خودمه وگرنه به نظر من ازدواج انسان رو کامل میکنه.

 

+ همیشه در بین بازیگرای هالیوودی رابرت دنیرو برام یه چیز دیگه ای بوده از

   شخصیتش خیلی خوشم میاد  به ویژه توی فیلم های راننده تاکسی،

   شکارچی گوزن و یه فیلم که با آل پاچینو همبازی بود که الان حضور ذهن

   ندارم اسم فیلم چی بود. با راننده تاکسیش هم ذات پنداری میکنم! شکارچی

   گوزن رو دوست دارم و توی اون یکی فیلم شیفته اش میشم. همه فیلم هایی

   که بازی کرده جالب بوده. مثل رونین و داستان برانکس.

 

+ فیلم دات فایر با بازی رابین ویلیامز جالب بود.

 

+ جدول مربوط به کدهای شبکه مولتی ویژن تا ژانویه 2007

 

+ وبلاگ تخصصی ماهواره

 

+ آهنگ صیاد از آلبوم جدید علی رضا افتخاری

 

پ.ن. فکر کنم اسم اون فیلمی که با آل پاچینو همبازی بودش مخمصه باشه.

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
رهگذر پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:40 ب.ظ

با سلام خدمت دو ست عزیزم- نمی دانم چرا این مسئله برایتان مهم است چون اگر نبود ...به سن شما که بودم از این کارها زیاد می کردم...اما هیهات کجایند ان دوستان... کجایند تا بگویم حاضرم همه شرط ها را ببازم ولی فقط لحظه ای دیگر...فقط لحظه ای با انان باشم دوست من در کنار هم بودن را قدر بدان ...اگر تصمیم را گرفتی تقدیر را چه می کنی
که عمر سالهای زندگی نیست فقط لحظه های خوب ان است یا بهتر است بگویم لحظه هائی که خوب بودی...

سارا(سایبان عشق) جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام داداشی.
کریسمس مبارک.
دوماد شدنتم اجباریه! حالا بعدا دربارش حرف می زنیم.
قربانت سارا

ملیکا جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:31 ب.ظ http://gijmangooli.persianblog.com

من هم از رابرت دنیرورابین ویلیامز خوشممیاد. راستی این اشعار کوتاه و پر معنی منوچهر اتشی را هم که مثل حرفهای دل خودمه واقعا دوست دارم حیف که رفت.

جوجو شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:19 ب.ظ http://jojo

باید بمانم!؟
این قانون توست
قانون آنان است
قانون شما ست...که به فکر خویشید…
چه دانید اینک من چه زجری
از این بودن خویش
از این تن خسته
به جان می خرم و…
می مانم !

جوجو شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ

این شرطبندیهات منو کشته:D

جوجو شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ب.ظ

اون حس ششمت بوده که بهت گفته بیده زودتر تصمیم بگیری:D

eshg یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:40 ق.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

eib nadareh . bezar pam bereseh unja. dorostet mikonam.loool

فرزانه دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ق.ظ http://ffarzaneh.blogspot.com

ای بابا کجایی تو ؟
دلم برات تنگ شده ...عرررررررررررررررررر
با این ای دی منو به لیستت اضافه کن ..هیچکی اینو نمیبینه راحت باش:
deltang_mr@yahoo.com

محمد حسین صفاریان چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.30pol.blogfa.com

سلام به ما هم سر بزنید

یاس جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ق.ظ

جالبه شرط بندی اینجوریشو ندیده بودم پس ماها چی باید بگیم؟:
"اما تو عزیز من! هنوز در ابتدای زندگانی ایستاده ای می توانی آزاد به جاده وسیع زندگی قدم گذاری می توانی همه جهان را بپیمایی و قلبت را مشعلی کنی که راه را نشانت دهد .
تو می توانی نامت را بر پیشانی زندگانی بنویسی چرا که تو مردی.!!!؟؟؟
البته با این تصمیم ها موافقم . شرح حال یک مرد مجرد:
فرصت بدبخت کردن زنی را از دست داده است.
پس تصمیم درستی گرفتی
سعی کن مثل نسیم باشی سبک و خالی از دلبستگیها مثل
به قول معروف گر تعلق نباشد خوش توان مرد
بهترین زندگی از آن کسی است که خود را وابسته نکند.

سیا پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ

That movie's name is HEAT not مخمصه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد