بزمایش

 

با من برادران زنم خوب نیستند

باید برادران زنم را عوض کنم

 

وقتی چراغ مه شکنم را شکسته اند

باید چراغ مه شکنم را عوض کنم

 

یک دست جام باده و یک دست زلف یار

پس من چگونه وبلاگم* را عوض کنم

                                                  «ناصر فیض»

 

 

 

چند شبانه روزی بود که درگیر رزمایش بسیجان لشکر Less مخ خدا بودیم. رفته بودیم بیابون های اردوگاه قدس .

بساط بخور بخور و مسخره بازی و حیف و میل بیت المال به راه بود خفن. جاتون خالی!

 

کسی کتاب « پدرها، مادرها ما مقصریم» (یه چیزی توی همین مایه ها) نوشته دکتر شریعتی رو خونده؟

 

+ پارسی جهانی به سبک فینگلیش! {  UniPersالفبای قرن 21 برای زبان فارسی به سبک لاتین!}

 

+ آهنگ زیبای الا ای وای خدا ، ای وای خدای ... { ترانه افغانی، تووپه}

 

 

* کلمه پیرهنم صحیح می باشد!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.baghroyaha.blogsky.com

سلام . خوبی؟ وبلگت خیلی باحال هست . موفق باشید

یاس سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:22 ق.ظ

قاصدک سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممم
خوفییییییییییییییییییییییی؟
چشم و دلم روشن برادران زنت؟؟؟؟:))))))))))))))))))
اون آهنگت هم خیلی باحال بود اما من هر گوش می دم لهجه افغانیشو نمی فهمم:D :))))) شوخی کردم خیلی قشنگ بود خیلی
شاد باشی تا همیشه:)

پدر، مادر، ما متهمیم درست است شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.jazirehdanesh.com

پدر، مادر، ما متهمیم درست است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد