ماه من

 

 

 

                                                                       kiss

 

به لابه گفتمش ای ماهرخ

چه باشد اگر به یک شکر ز تو دلخسته ای بیاساید

به خنده گفت ای حافظ خدا را مپسند

که بوسه تو رخ ماه را بیالاید.                          { عجب معشوقه حاضر جوابی!}

 

 

حتما متوجه تغییرات به وجود آمده توی وبلاگ شدید،  لازم دونستم بگم که این تغییرات

به دلخواه خودم نبوده و بلاگ اسکای سیستم خودش رو تغییر داده و سبب شده تا قالب

قبلی وبلاگ نیز از بین بره و این قالب پیش فرض به جاش قرار بگیره. قالب قبلیمو خیلی

دوست داشتم و بهش عادت کرده بودم. سعی خودمو می کنم تا قالب قبلی رو سر جاش

برگردونم و خوب این کار زمان میبره.

 

 

 

* با عضو شدن توی این سایت می تونید از طریق اینترنت sms رایگان به موبایل بفرستید.

 

* پست nام آقای سعیدلو!!! {حتما در راستای مبارزه با چند پستی بودن سران نظام هست!}

 

* شجریان : تحریم رادیو و تلویزیون تا قبامت ادامه دارد!  {لینک از  نوشته های یک پزشک}

 

*سایت بسیار مفید رژیم درمانی  {مخصوص شکموها}

 

* خردبیر خودش! : ))  { چه میکنه این نیک آهنگ}

 

* نوشته های همسر یک روحانی { حرف های جالبی زده}

 

* 66 درصد زنان ایرانی خشونت در زندگی مشترک را تجربه کرده اند.

 

* لباس زنان مهماندار را عوض کنید! { خدایا توبه!!}

 

* حکایت دستگاه دروغ سنج { زیبا و قابل تامل}  

 

 

+ فکر کنم تا حدود زیادی شبیه قالب قبلی  باشه.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یاس پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ق.ظ

اول اومدم بگم: اول
بعد هم بابا ما نفهمیدیم این جریان چیه یه ادم خیر پیدا شه من رو حالی کنه قبلا مراتب سپاسگذاری را دارم که این sms چیه؟

یاس پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ق.ظ

راستی واسه فریاد زدن یه جای خوب سراغ دارم :
تو دلت

سارا(سایبان عشق) پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:59 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

امید داداشی سلام.
خوشحالم که خونه رو داری بازسازی می کنی. مثل قدیما! خوبه بهتر شده. اما هنوز مثل اولش نشده ها! نگا کن کم بوداشو بگو!!! بعدم بکنش مثل روز اول!
این بلاگ اسکای اشک منو در آورد! حالا خیالم راحت شد.
لینکا رو یکی یکی چک می کنم.
اما... جا واسه فریاد زدن.... منم می خوام! اگه دیدی به منم بگو.
ولی فکر کنم روی یه کوه بلند فقط بشه از ته دل فریاد زد! مگه نه؟
راستی... اگه زنده موندم (اگه!!!) منتظر داداش امیدم با نوشته های بعدیش می مونم.
شاد باشی داداشی

یب جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://persianyahoo.blogsky.com

درود .. قالب اگه میخوای بیا .. قالب های بلاگ اسکای بیده جیگر ...جاودان باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد