عیدتون مبارک


جمله

بی قراریت در طلب قرار توست

طالب بیقرار شو تا که قرار آیدت

 

 

پنجه مریم رسته در شکاف صخره ای .....

.

.

.

پی خوشبختی همش صبح تا شب دویدم من

حتی یک آشنا  یک آشنا ندیدم من

بگو آخر این سفر میرسم کجا 

تو منو تنها نزار ای خدا خدا

.

.

.

شهر من آسمون آبی داره 

روز روشن شب مهتابی داره

اگه رویای قشنگ شهر تو

بره دست از سر ما ور داره

آسمون اینجا خاکستریه

قصه هاش قصه دیو و پریه

آدما وقتی واسه هم ندارند

اینجا معلوم نمیشه کی به کیه

.

.

.

توی این شهر شلوغ یک آشنا کنارم نیست

حتی یک سرپناه برای قلب بیقرارم نیست

نمتونم باشم  از غصه ها جدا

تو منو تنها نزار ای خدا خدا

.

.

.

نه دیگه میگه اسباب کشیه

وقت جستن توی حوض نقاشیه

کی میدونه مقصد سفر کجاست

کی میدونه آخر قصه چیه؟

...

 

تیتراژ ابتدایی سریال متهم گریخت واقعا زیباست....

 

برام عجیبه ... چرا بایستی با آهنگ های این شکلی خیلی راحت ارتباط برقرار می کنم.

اونقد تو حس میرم که اگه کسی پیشم نباشه راحت اشک میریزم!

واقعا این شعر یغما گلرویی واقعیت جهان امروز ما رو داره بیان میکنه....  

هیچ معلومه به کجا داریم میریم؟

 

ماه رمضون امسال هم نیومده تموم شد... از برکات این ماه بهره مند شدید یا نه؟

امیدوارم طاعات و عبادات همگی قبول باشه.  ما رو ک فراموش نکردید.

 

* بابا لنگ دراز بودنم واسه خودش عالمی داره...

نظرات 13 + ارسال نظر
آتنا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:

در تاریکی شب که ابرها تمام آسمان را خاکستری کرده در گوشه ای از این دنیای بی در و پیکر دلی سخت می تپد دلی کوچک که چشم انتظار مسافریست.

او مدتهاست برای چنین روزی لحظه شماری می کند. لحظه های سپری شدن سالها چشم انتظاری و نزدیک شدن به ساعت دیدار.

سالها بود که دلها از دور با هم سخن می گفتند. از دوستی و دوست داشتن.

اما فردا بعد از کنار رفتن ابرها از آسمان دیدار نوبر می شود . نوبر اولین دیدار باید شیرین باشد.

هیجان این دیدار نه تنها دل کوچک دخترک را می لرزاند بلکه رعشه بر تمام پیکر دخترک می اندازد.

یه عاشقانه های من هم تشریف بیار

سبز باشی و پایدار

پارسا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.emrica.blogsky.com

با سلام به شما دوست گرامی
خسته نباشید
جالب بود
مایل به تبادل لینک هستید؟؟؟با چه نامی؟؟؟
یا سپاس از شما

مینا آلبالو شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام امید جان

من تو رو یادم نیاد ؟

نمی شه

از یاهو بگم یا از آی دی خودم که الان ماه هاست دیگه آفلاینی برام نمی ذاره ؟

تازگی فیلم دیدی ؟

من که ندیدم به غیر از فیلم اره !!!!!

دیدیش ؟

به هر حال من خیال دارم وبلاگم رو حذف کنم این از این

اگه روزی روزگاری دلم وبلاگ خواست باز درست می کنم . نظرت چیه ؟



ممنون که بهم سر زدی

فعلا خداحافظ

شیوا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ب.ظ

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یاس چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ق.ظ

بیا که تا نفسی هست یار هم باشیم

به غنچه های محبت بهار هم باشیم

خزان پیری می رسد از راه ای دوست

بیا به موسم دی برگ و بار هم باشیم

چرا از هم بگریزیم؟ عطر مهر کجاست؟

چه جانفزاست، اگر در جوار هم باشیم

بیا به ساز وفا،بانگ عشق سر بدهیم

به نام مهر و صفا سازگار هم باشیم

به شادمانی هم بانگ شوق برداریم

چو لحظه غم داغدار هم باشیم

چرا به جور بکوشیم و دل بیازاریم

که وقت دیدن هم شرمسار هم باشیم

سمند عمر شتابنده است و فرصت تنگ

بیا که تا نفسی هست یار هم باشیم!

منزل نو مبارک!


یاس چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ق.ظ

تو آرشیو خرداد 83 رو مرور کردم... با کلی خاطرات
همیشه خندان باشی و موفق

eshg پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ق.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

salam baba leng derazam. ajab pas to ham update kardi. eyval. bad blogsky ham ke umadi. bah yani chi. bi marefat.......................... be har hal in ahangeh gashang bud. bahal bud. rap bud o gamghin ham bud. khob pas seee ya.

سارا(سایبان عشق) پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام امید.
بعد کلی وقت که منم نبودم و بعد کلی دلتنگی اومدم و....
امید بذار بی رودربایستی بگم!!
من همون جمعه شبا بی قرارم رو می خوام! با همون زمینه ی سفید خوشکل با اون دختر نانازی که اون گوشه وایساده بود! با همون سادگی! با همون آرامش!
آره ماه رمضون رفت. ولی من احساس قشنگی داشتم و دارم! نمی دونم چرا.
خیلی دعات کردم. همیشه به یادت بودم. و البته انتظار نداشتم بیام و این شکلی ببینمت!
امید؟
به خاطر این آبجی کوچیکه! بیا و چند وقت به عقب برگرد! می خوام همون باشی که.......
راستی...
شعر متهم گریخت بر عکس فیلمش قشنگ بود. منم باهات هم عقیده ام. علتش که باهاش راحت ارتباط برقرار می کنی در تماس بودنته باهاش! این دله داداشم!
راستی دوباره کی میای؟
دلم برات تنگ شده!
داداشم شادی تو آرزوی قلبی منه
از حالا تا همیشه!

نازنین مریم پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ http://nazaninmaryam.blogfa.com

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
نمی دونم چه طوری سر از وبلاگ شما در اوردم ولی حدود یک ساعتی در وبلاگ شما مهمان بودم خیلی زیبا می نویسید
همیشه شاد باشید

سارا(سایبان عشق) جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

یه بار دیگه یه سلام دیگه.
اومدم ببینم اومدی یا نه... یه عقب گرد کردم پیغام شیوا رو دیدم.
نمی دونم دیدیش یا نه! بازم نمی دونم خوشحال شدی یا نه! و نمی دونم من باید چه حسی داشته باشم!!!
فقط میدونم که دلم می خواد همیشه شاد باشی. غم یه وقت بهت سر نزنه!
امید می خوام بدونم الان در چه حالی! حداقل جواب ایمیلمو بده! میای که؟ مگه نه؟
منتظرم! امیدوارم شاد و خوش بای و خدا همیشه پشت و پناهت باشه.
قربانت....سارا....

قاصدک شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ http://636.blogsky.com

سلام امید جووون
خوفی؟
بی معرفت نمی دونستم آپ کردی
اینجا چقدر عوض شده
دلم خیلی تنگ شده بود خوشحالم دیدم آپ کردی
عیدتم که خیلی گذشته مبارک;)
این ماه ماه رمضون برای من بهترین بود با تموم اون روزاش;)
بابا لنگ دراز بون چطوریه هوووم؟;)
شعرت خیلی خوشگل بودش:)
ایشالله آخر سفر برات خیلی خوب باشه و به تمام آرزوهای طلایی ات برسی و همیشه شاد شاد باشی
یادت نر منم دعا کن انگار این روزهای وحشتناک نمی خوان تموم بشن!!
قوربونت

ساغری سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.saghariii.com

کلا هر جوری بودن واسه خودش عالمی داره ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام ...امید جان خسته نباشی...کاستهای یوسف اسلام منتشر شده و چون می دونم مثل خودم با موسیقی حال می کنی کاست بسوی آفتاب ۱ رو هم توصیه می کنم گوش کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد