آسمان!

کاش می توانستم ببوســـمت

آن هنگام که من بغض می کنم

و تو، به جای من اشک می ریزی...

/

/

/

/

/

دو تا آهنگ

 

+ آهنگ زندگی ، امید ، آرامش ...

 

یکی دو سالی بود دنبال این آهنگ بودم...

همون آهنگی که موقع شروع لیگ باشگاههای ایتالیا پخش میشه!

اثر ژان میشل ژار ...

حجمش رو کم کردم... حدودا 520 کیلو بایت.

 

+ اینم آهنگی خیلی معروفیه که چند سال پیش شنیده بودم ..در به در دنبالش بودم

فکر کنم از انریکه باشه؟  از اینجا داونلود کنید.

.

.

.

.

لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام ، مستم!

باز میلرزد، دلم، دستم...

باز گویی در جهان دیگری هستم

های! نشخراشی به غفلت گونه ام را، تیغ!

های! نپریشی صفای زلفکم را دست!

و آبرویم را نریزی ای دل!

- ای نخورده مست –

لحظه دیدار نزدیک است...

 

 

سه تا لینک

 

+ فیلترشکن کارآمد چینی (لینک از نوشته های یک پزشک)

 

+ کتاب بابا لنگ دراز  به انگلیسی (پی دی اف)

 

+ آهنگ و تیزر مربوط به مجموعه شب های برره...

 

 

* زین پس به جای واژه غریب و نامانوس پاسدار از واژه های مفت خور ، بدرد نخور و دزد  استفاده نمائید!

نظرات 13 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

سلام امید جونم
خوبی؟
از اون روزی که رفتی چشم به راهم!
برایت هر شب و روز بیقرارم
صدای هر کسی از دور می آید
گمان کردم تو هستی بیقرارم
برایت تا تونستم نامه دادم
در آن نامه نوشتم بیقرارم
از آن روزی که رفتی قصه شد دل
ذلم گوید که هر شب بیقرارم!!

خوش باشی

عادل چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

خسته نباشین...سلام دوست عزیز... ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم....مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه قانونی کسب درآمد از اینترنت در---ایران--- توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی وحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند ...را نوشته ام و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید!!!!!!

MuchMoney2005.blogfa ( ایران ---- ر یا ل )

وحید چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ق.ظ http://goleomid.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری.
مطالب اولتم خوندم(جغرافیای خانمها) و (ازدواج اینترنتی)
زیبا بود.
با اجازه بهت لینک هم دادم.
اگه دوست داشتی شما هم لینک بده به من.
شاد و بارونی باشی.

یاس چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
فرددعوت دارم عروسی دوستم حیفم اومد متن کارتشو برات ننویسم:
کنار آشیان تو آشیانه می کنم
فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم
کسی سوال می کند به خاطر چه زنده ای؟
و من برای زندگی تو را بهانه می کنم.
قشنگ بود نه؟

ع جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:21 ق.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

salam omidak. baba bigarari nakon. daram miam digeh ahhhhhhhhhhhhhhhhhh.looooooooooooool. doa kon doa. doaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ق.ظ

پرواز می کنم... تا انتهای حرمت چشمان پاک تو... تا بی کران آبی یک آسمان غرور! تا بوته های مهر... تا دشتی از سرور! پرواز می کنم... در انتظار بغض ترک خورده ی سلام... تا آخرین کلام...
سلام سلام سلام....
داداش امید گلم!
خوبی که ایشالا!؟ بعد این همه مدت که اومدی و باز آپدیت کردی خوندم دلم وا شد!
راستش واژه ی پاسدار تنها واژه ی غریب و نامانوسی نیست که باید این معنی رو بهش داد! مگه نه؟ اووووووووه یه دیکشنری از واژه های با این ترجمه میشه ساخت! پس نگران نباش.
اما اون لینکایی که دادی... یک از یک بهتر! خصوصا بابا لنگ درازش! مرسی!
اما جواب سه خط نوشته ی اولت...
وقتی که بغض می کنی، زیبا خودت بدان، یک آسمان ترانه و احساس تک به تک، در چهره ی پر از محبت تو ، به بغضی در گلوی آسمان بدل می شود! بغضی سنگین! و بی حراس می شکند! و می بارد! و تو آن دم آرام خواهی گرفت! اشکی که ناظری، مهری و بوسه ایست بر قلب پاکت که حرمت احساس را همیشه می فهمد و عشق را نیز!
خوب این از سه خط اولت...
اما جواب چند خط آخر نوشته هاتو هم اول سلام دادم!
می دونی امید... آدما خیلی عجیبن! دلاشونم خیلی به هم نزدیکه!
اینو قبول داری؟
دیروز با هما که حرف می زدیم کلی ذکر خیرت بود!
آخ که دلم می خواد زودتر سربازیت تموم شه و بری سر کار و بعدشم دوماد شی و بعدشم من و مجید رو دعوت کنی واسه جشن عروسیت!
وای که عجب شبی میشه اون شب!
داداشی آرزوی من از ته دلم خوشبختی، شادی و سلامتی تو هست!
همیشه شاد باش و از خودت بی خبرم نذار
قربانت...سارا...

م.ز. سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ق.ظ http://majidzohari.blogspot.com

ختم انجام شده بود
و می‌شد رنگ‌های سیاه را برچید.
پس شب را از پشت شیشه‌ها برداشت
تازد تا در گنجه‌ی رخت‌های کهنه بگذارَد.

آن سو، امّا مرگ
سیاهی گربه‌ای را داشت
که میان پنجره‌ی روشن نشسته بود
و زردی روز را بر پنجه می‌لیسید.
"نازنین نظام‌شهیدی"

President Evil سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام!
خدا شاهده اومده بودم فایل ربنا رو که قبلآ دنلود کرده بودم دوباره بگیرم تا بتونم تو ماه رمضون بشینم و گوش بدم و واقعآ لذت ببرم ولی این جا پیداش نکردم. هول ورم داشت. یه ذره تو وب گشتم تا تونستم از آدرس http://www.harmonytalk.com/archives/music/rabana.mp3 بگیرمش...
امید ما یادت هستیما... دعات پیش ما محفوظه.. عین حق استفاده از انرژی هسته ای!
با علی مدد

سیبگل چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام . آره .... این منم . بعد از مدتها . منم بودم می گفتم عجب بی وفایی هستی ها ....خیلی سخته که یکی بغض کنه و اون یکی اشک بریزه و شایدم خیلی شیرین ....

مهدی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام
امید جان ....باز هم مثل همیشه عالی بود ...برایم دعا کن...

شیوا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:57 ق.ظ http://shiva-omid

salam
mikhastam davatet konam vase ye jashni
man iranam yani omadam iran
age messegamo didi hatman khabaram kon ta bebinamet
bye
shivooly
jome shaba bighararam!!!!

امیر سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://amir.ttr.mihanblog.com

سلام
ببخشید من در بدر دنبال آلبوم اکسیژن ۱ هستم از ژان میشل.شما دارید؟

[ بدون نام ] یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ

خیلی بی شعوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی شعور و غیر منطقی!!!
دزد و مفت خور افرادی هستند که این وازه را به کار می برند!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد