اشکی و لبخندی


یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود ، دل بد مکن

وین دل شوریده باز آید به سامان غم مخور

...

ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند

چون تو را نوح است کشتی بان ز طوفان غم مخور

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور

حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب

جمله می داند خدای حال گردان غم مخور ...

 

 

* نظر شما در ارتباط با دست نوشته ای که میگن مربوط به امام زمان (عج) هستش چیه؟!

خیلی جالب هستش و آدم رو حسابی به فکر میبره... اینجا توضیح کاملی در این مورد نوشته

شده . دست نوشته رو هم می تونید اینجا ببینید.

 

* سال جدید آغاز شد ... امسال رو باید سال آش خوری بنامم! چون به طور کامل به

این دوران اختصاص داره .... جایی که دارم خدمت می کنم اسمش هست سازمان

تحقیقات و مطالعات بسیج خودکفایی! الان دیدگاهم از چنین جایی با قبل از ورودم به اون

خیلی فرق داره! یه عده آدم با درجه های بالای نظامی اونجا واسه خودشون نشستند و دارند

بودجه مملکت رو الکی خرج می کنند و هزینه های بیهوده صرف تحقیقات و مطالعات بی ثمری

می کنند که به هیچ وجه نمیشه به صحت آمار و درستی اونا اطمینان داشت! واقعا مسخره هست .

اونجا که هستم هر روز پروژه هایی میاد زیر دستم که از خوندن عنوان هاشون واقعا خندم میگیره .

پروژه تشکیل ارتش بیست میلیونی ! چرا بسیج فلان می کند ! چرا بسیج فلان نمی کند ! : ))

با بهترین کاغذها فصل نامه ها و کتاب هایی رو چاپ می کنند که فکر نمی کنم حتی خودشون

مطالب اونارو بخونن .حیف اون همه دم و دستگاهی مدرنی که زیر دست این افراد هست ...حیف!

 

* کتاب اشکی و لبخندی جبران خلیل جبران  واقعا کتاب خوشگلیه!

 

* امسال صدا و سیما نسبت به سالهای گذشته بهتر کار کرد و برنامه های جالب تری داره...

فیلم هایی مثل ، مخمصه با بازی رابرت دنیرو (بازیگر خارجی مورد علاقه من) و آل پاچینو ...

در ضمن توصیه میشه صندلی داغ رو از دست ندید .. واقعا جالبه!

 

چند تا لینک

 

* دختران ایرانی ، سرچشمه امید را در هزار توی زندگی گم کرده اند  

 

*  متن دیالوگ های کامل همه فیلم های سینمایی به زیان های مختلف ( برای تقویت زبان) 

 

* فیلتر شکنی که همیشه جواب داده و میده !

 

* نامنامه ایران

 

* Email 2 sms

 

* Top 10 digital camera

 

گر شود این خلق عالم سر به سر خصمان من      من روا دارم نگارا چون تو باشی آن من

 

نظرات 10 + ارسال نظر
هیلا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ب.ظ http://فعلا سکرته

امیدوارم که امام زمان(عج) زیاد بازیچه دست نشه!

میناآلبالو سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:26 ق.ظ http://mina-albalooo.blogsky.com

سلام

جالبه برام که کسی ممکنه فکر کنه که امام زمان (عج) هم ممکنه بازیچه دست کسی بشن!!!!!

دیدی فیلما رو حال کردی:دی


منم خیلی کیف می کنم فقط فکر کنم نمره آستیکماتم داره بالا می ره منم که فعلا خیال عینک گذاشتن ندارم.

نیکا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:20 ق.ظ http://bihamta.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی مرسی که به من سر زدی سر افراز فرمودی امیدوارم این بازدیدها ادامه پیدا کنه

مهدی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ب.ظ http://mahdiboloori.persianblog.com

سلام... گر عشق حرم باشد سهل است بیابانها... حالا چه برسه به اینکه تمام عالم خصم شود... از آشناییت خوشحالم ... در مورد شهر اول که :‌چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور... لینکها همه بلااستثنا عالی بود... خدمتم که : بوو میاد ! بوی آش :)) برا خودش عالمی داره و بنظر من بهترین دوران زندگی یک مرد هستش.... موفق باشی و همیشه زنده بنور عشق...

آوای دل چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:19 ق.ظ http://aava2003.blogspot.com

سلام. مثل اینکه با این توصیفات شما، باید مجدد سال نو رو به شما تبریک گفت و آرزو کرد که امیدوارم سال آش خوری سالی باشه پر از خاطرات خوب خوب همراه با آشی پر از نخود لوبیای فرد اعلا که کامل هم پخته شده باشه (ضامن تندرستی باشه)! باز هم خوشبحالتون که دست کم تو ایام عید برنامه های خوب می بینین. ما که اینجا همیشه برنامه های یخ و آبکی داریم. شاید یکبار راجع بهش نوشتم. ممنون بابت لینکها به نظر جالب می آن. برم که بهشون سری بزنم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:24 ق.ظ http://www.little-baby.blogspot.com

شعر خیلی قشنگیه و امروز با حال و هوای من منو به گریه انداخت....
به من هم سری بزن.

ساکورا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:57 ب.ظ http://2004cherry.blogspot.com/

سلام اگه بدونی من چقدر از اون شعری که نوشتی خوشم می اد چند بار خوندمش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام داداش امید گلم!
اول که آش خوری تموم میشه و میشه خاطره! فقط یه چشم به هم زدن...
دوم که با لینکایی که گذاشتی این سری هم مثل هر دفعه حال کردم! حتی بیشتر!
سوم اینکه نرفتم سفر! چراشو بعدا بهت میگم.
حالا تو کجا بودی؟؟؟

قاصدک چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ق.ظ http://636.blogsky.com

سلام امید جان خوبی؟

چی بگم این درد جامعه ماست!!!
ایشالله که امسال سال خوبی برات باشه!
خوش باشی

سیاوش جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:31 ب.ظ http://siavash-61.blogfa.com

سلام

وبلاگت زیباست
با اجازه من یک مطلب از شما برداشتم

فعلا یا حق

سری هم به ما بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد