سلام


کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

 

 

دوستی فصل قشنگی است پر از لاله سرخ

دوستی قدرت تلفیق شعور من و توست

دوستی حس عجیبی است میان پر و آب

رنگ آن مثل خداست

مردم شهر رفاقت دل آبی دارند

و در این شهر همه می خندند.

...

 

مهدی حسین پناه ، مهدی خسروی (خوزستان) ، محمد مقدسی مقدم ، مصطفی نخعی ، فرزاد خزاعی ، پیمان پدیدآران مقدم ، صادق نورانی ، جواد اسماعیلی اسکندری (خراسان) ، یحیی شیخان (اصفهان) ، علی نیکخواه (تبریز) ، محمد یوسفی ، صادق صفایی ، احسان رستمی ، محسن دروازه بانان ، هادی دهقانی آذر ، علیرضا ملکوتی نیکو ، بهروز رضایی ، بهزاد لواسانی ، رضا آئینی ، سید جواد تهوری ، محمد تیماجی (تهران) ، حامد حسین زاده ، مازیار برزگر ، میثم خداخواه (رشت) ، حمید فلاح زاده (لنگرود) ، محسن دارائی ، حیدر اشک تلخ ، رضا علیرضایی ، مصطفی چوبین (ایلام) ، نورمحمد آقایی چگنی (لرستان) ، اسماعیل دولتیاری ، بهمن قاسمی (زنجان) سید میثم قاضوی ، کمیل نجاری ، سعید اخلاصی ، جواد دلشاد ، حسین پاسندی ، احمد تخم افشان (گرگان) اکبر زارعی ، مجید زند  ، حامد باقری (قم) عیسی عباسی ، حامد کاشیها (قزوین) مهدی جعفری (شیراز) مصطفی شیرین کاو ، اسماعیل قربانی ، حسین عباس زاده ، یاسر مهرانی (کرج) مهدی فقیری (کرمانشاه) روح الله اسماعیل زاده ، میثم حاجی پور (لاهیجان) جواد 14 چلیکی ، احمد میرزایی ، مرتضی مرادی معین (همدان) ، کوهسار احمدی (کردستان)

 

 

افراد ماندگار پادگان آیت الله خاتمی یزد :


سردار میر حسینی (تاریخچه دفاع مقدس)

جناب سروان آخوندی (تخریب)

جناب سرهنگ کریمی (احکام)

جناب سرهنگ روح پرور ( سیاسی)

جناب سروان رحیمی (تاکتیک)

جناب سرهنگ خاکساری (اخلاق)

جناب سروان قاسمی (فرمانده گروهان)

جناب غلامرضایی (فرمانده دسته)

 

 

و این نیز بگذشت...

 

نه بلبل خواهد از بوستان جدایی               نه گل دارد خیال بی وفایی

ولیـــــــــکن چرخش چرخ ستمگر               زنـــد بر هم رسوم آشنایی

 

نظرات 18 + ارسال نظر
بی آشيانه دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:18 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

زيبا می نويسی دوست خوبم٬ موفق باشی...

بی آشيانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

papiyoon دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:34 ق.ظ http://papiyoon.blogspot.com

سلام
خوشحالم دوباره برگشتی

محمد سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ق.ظ http://desperado.blogsky.com

سلام امید جان

خیلی ببخشید که دیر اومدم

اصلا کانکت نمیشدم بابت سربازی رفتنت تبریک

چون مرد میگن اومجا ساخته میشه

خلاصه اگه مازندران یا خوزستان هرجا بودی
کمکی از من اگه بر میاد یه پیغام بزار شاید
۶ماه بعد ببینم

موفق باشی

سارا(سایبان عشق) سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:01 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

خاطره هایی که هیچ وقت فراموش نمیشن! آدمایی که هرگز از یاد نمیرن... شیرینیا و تلخیایی که میشن سرمشق آینده ی آدما... امی اینا همیشه شیرینه مگه نه؟ حتی اگه اون وقتا تلخ بوده باشه!!
سلام
داداشم من برگشتنت رو تبریک میگم. خیلی خوشحالم... خیلی...
از امام حسین می خوام که به همه ی خواسته هات برسی. اول سربازی ایشالا تهران... بعد یه شغل خوب... بعدم یه همسر خوب و زندگی عالی...
زیر سایه ی بزرگترا و همه زیر سایه ی ائمه و مقدسین و مقدس ترین مقدس عالم... پروردگار یکتا!
امیدوارم که تمام اوناییم که نام بردی سلامت و شاد باشن.
برات همیشه آرزوای خوب خوب دارم. یه دنیا!
شاد شاد باشی و در پناه حق
راستی...
از دعا فراموشم نکنی یه وقت! خصوصا این روزا که همشون مقدسن!
فدای تو....

فرزانه سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:40 ب.ظ http://ffarzaneh.blogspot.com

بیچاره تو که همش باید دل بکنی و بری...

مهرداد پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

تو یه دونه ای

محمد چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ

محمد مقدسی مقدم چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ق.ظ

دستت درد نکنه منو یاد اون موقع انداختی ۲۱/۲۷ شماره همراه ۰۹۱۵۹۱۱۱۳۸۳

محمد مقدسی مقدم چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ق.ظ

راستی اسم محمد ضیایی را جا انداختی بچه ساوه

ابوالفضل شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام*منم از بچه های دوره ۱۳۶ هستم*برج ۱۰ سال ۸۶
موفق و پیروز باشی

یحیی شیخان (اصفهان) سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام
نمیدونم کدوم امید هستی !! توی جستجوی گوگل اتفاقی پیدات کردم
حاضرم اگه همه هم خدمتیام همون قبلیا باشن دوباره برم خدمت
تک اصفهانی گروهان
شیخان 15 65 317 913

سعید پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام امیدجان . خوبی عزیزم . من سعیدم . اخلاصی . 58/21
من هم مثل یحیی عزیزم (شیخان)نمی دونم کدوم امید هستی . بهر حال خوشحال می شم با هم در ارتباط باشیم .
ایمیلم رو که نوشتم . این هم شمارم : 09111778950
هر جایی که هستی برات آرزوی موفقیت روز افزون می کنم .
یا حق

حیدر اشک تلخ سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ

من به تمام هم خدمتیام در هتل خاتمی سلام میکنم و برای همشون آرزوی موفقیت میکنم--ارشد گروهان ---۰۹۱۹۱۱۰۳۰۴۹ دوستان با من تماس بگیرید خوشحال میشم

احمد تخم افشان چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

بنازم به ناز کسی که بنازد به ناز خویش
ما را به ناز ناز فروشان نیازی نیست
سلام آقا امید کرامتی بچه ی آریا شهر خیلی خوشحالم کردی امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق وموید باشی به امید همیشه خوب بودنت.

یاسر مهرانی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام من به صورت تصادفی اسممو تو این لیست دیدم
خیلی خوشحال شدم یاد اون روزا بخیر ؟ فقط شمارو بجا نیاوردم لطفا با یه ایمیل برام یادآوری کن
بخدا جا خوردم ؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم یاسر مهرانی ارشد تربیت بدنی

زهرا مقدسی مقدم چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام دادش گلم خوبی دلم برات تنگ شده خانم گلت چطوری دیگه سری از مانمیزنی امیدوارم خوب خوش خرم باشی مراقفب خودت باش به خانم گلت هم سلام برسان

پیمان پدیداران شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام بر همه دوستان هم خدمتی پادگان آیت الله خاتمی
خیلی خوشحال شدم یادی از اون دوران شد . دوران خیلی خوب و خاطره انگیزی بود امیدوارم همه بچه های اون دور موفق و خوشبخت شده باشن
از همتون التماس دعا دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد