Vocaboly


In every winter's heart there is a quivering spring, and behind the veil of each night there is a smiling dawn

 

امشب باد در زنجیر دست های توست

و من در چشمان خود غایبم

در مرز خوابهایم

مزارع آبی شبانگاه را می جویم

و نیز

پروازی در بهشت خانه ام

با پیراهنی در تن و با قلبی در سینه

من در میان زمین و ابرها

شمع بالین ستاره ای هستم .

 

 

 

*اعصاب خورد کن ترین پیغامی که تا حالا دیده بودم ! االبته اونی که میگه کد وارده شده اشتباه

است از این یکی خیلی بدتره! در حالی که کاملا درست تایپ کردی .

 

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

The log file for database 'persianblog.com' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.

/ucomments.asp, line 211

 

 

برنامه Vocaboly

 

برنامه Vocaboly برنامه ای بسیار مفید برای تقویت زبان انگلیسی در سطوح مختلف .

هر چقدر در مورد خوبی های اون {برای علاقه مندان به تافل و ...} بگم باز کم گفتم!

خودتون می تونید اینجا به طور کامل ویژگی های این برنامه رو ببینید  و مطالعه کنید.

فقط بگم که شامل تست و بازی هم می باشد که خیلی جالب و مفید هست .

برنامه رو از اینجا داونلود کنید .  (حجم  حدودا  3 مگابایت )  نمایی از  برنامه      

 

*برای رجیستر کردن برنامه هم از نام و کد زیر استفاده کنید :

 

Name :       omid                              

Code :         X4C2-02EB-821F-6A3A

 

 

* سایتی برای آپلود عکس هایتان بدون نیاز به ثبت نام ، مفید برای بلاگرها .

 

* شریف که بود ؟!

 

* عکاسخانه شعرای معاصر


شمارش معکوس 

نظرات 12 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:47 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

من در آستانه ی در ایستاده اما تا پرواز مرغی را بنگرم که روزگاری در نگاه پر شوقم آشیانه داشت... پرنده ای که برای پر زدن روزها و شبها آرزوهایم را بال و پر داد و هنگامی که وقت پر زدنم رسید با پرکشیدنش پر پروازم را شکست.... پرواز کن ای پرنده ی کوچک... از آسمان تصور بگذر... خیال را تصویر کن و در انتظار من نمان...
سلام امید عزیز
خندیدم وقتی اون پیغام ارور رو دیدم! آره حق داری بیشتر از هر چیزی حال آدم رو میگیره! اما بدتر از اون وقتی هست که مثل چند روز قبل من ببینی اصلا صفحه ای باز نمیشه که بتونی متنی بخونی! چه برسه به پیغام گذاشتن!!!!
این برنامه ی باحال رو هم دارو دانلود می کنم. فعلا تا ۳۱٪ رفته! بعدم تمام حاشیه هاشو هم دانلود می کنم! همونایی که نوشته ممکنه ارور بده!!
خیلی جالبه... این مدت جای سلین همش دارم نرم افزارای مختلف رو دانلود می کنم!! کلی کیف داره!!!!
از سهتا لینک آخری که قبلا اولیش رو دیدم که فرجی به حال ما نداشته!!! دو تای دیگشم هر وقت حوصله کردم نگاه می کنم...
اما شمارش معکوس.............................
هنوز زود بود اینو بگی!
ضدحال خوردم!
حداقل میذاشتی اول آذر می گفتی که حالا این همه ناراحت نشم!
نه اینکه بگم بده ها! نه! هنوزم نظرم مثل قبل هست. خوبه. مردا رو مردتر و بچه ها رو مرد می کنه!
زودم تمام میشه! یعنی دقیقه ها زود میگذرن! شک نکن...
اما امان از دلتنگی................
بذار سکوت کنم...
شاد شاد شاد باشی داداشم
خدا به همرات.... التماس دعا

آوای دل چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:39 ق.ظ http://aava2003.blogspot.com

سلام. اون جمله انگلیسی ابتدا خیلی قشنگ بود. یک چیزی مثل پایان شب سیه سپید است یا بعد از هر سربالایی یک سرپایینی هم هست می مونه.
راجع به اون پیام اعصاب خورد کن هم پیشنهاد می کنم قبل از اینکه صفحه پیامگیر رو ببندی، اول روش رایت کلیک کنی بعد هم اولین گزینه رو که بزنی دوباره می تونی به صفحه ای که پیامت رو نوشتی برگردی و دوباره پیامت رو بفرستی یا سیو کنی اینجوری دست کم نوشته ات حذف نمی شه.
راستی شمارش معکوس برای چیه؟ نکنه موضوع سربازیه؟ اینو از پیام سارا احساس کردم.

سیبگل پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:56 ب.ظ

باز هم مثل همیشه .... ممنونم

ع جمعه 29 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:49 ق.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

salam omid jun. chetory. na bekhoda looooool. shera ro vaseh hichki neminevisam. fagat vaseh khodam. lol. badesham ke khosh-halam khoshet umadeh. manam vagean ashegeh in ahang hayeh mahshar shodam. yek hafteh hast ke fagat be un gush mikonam. heif ke cd un inja gir nemiad. hamin digeh. gorbunet. khosh bashi o bas.

میناآلبالو شنبه 30 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:18 ب.ظ

سلـــــــــــــــــــــــــــــام


هیچی سلام هنوز نخوندم شاید حتی نتونم بخونم آخه هدی داره گریه می کنه گفتم لا اقل سلام کنم.

سلام

خداحافظ

[ بدون نام ] شنبه 30 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ب.ظ

shomareshe makoos

:)

mahshid

President Evil شنبه 30 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 ب.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام به امید. درسته که یکماهی نبودم ولی همین حالا تمام مطالبتو تا پایین صفحه خوندم که دلخور نشی. از اون پایین میگم: چقدر مظلومانه: قسم به خدای کعبه که رستگار شدم. سرمو چسبونده بودم به شیشه ماشین که این جمله رو از رادیو شنیدم. گریه م گرفت... پارسال بود... //
سیب بودن را دوست دارم ولی سیب شدن را نمی دانم //
... بم نیز به گرداب هلاهل فرامش شده گان فرو خواهد غلطید.... و من متأسفم... //
در جواب این جمله انگلیسی زیبایی که اینجاست تو رو دعوت میکنم به خوندن تازه ترین نوشته خودم که اول به انگلیسی در ذهنم نقش بست و بعد هم ترجمه شد به فارسی... تیتر مطلب: خداوند حقیقت را می بیند ولی بازگو کردنش به تأخیر می افکند...
یا علی مدد

یاس یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
خیلی وقت بود سر نزده بودم فکر می کردم ننوشتی اما دیدم نه تو این مدت بیکار نموندی.
همرو خوندم زیبا و قشنگ.
از جمله زیبای انگلیسی خیلی خوشم اومد. من هم هنوز برای بمیها گریه می کنم. جبران هم که نوشته هاش حرف نداره.
راستی قالب جدید وبلاگ و کلیه تغییراتی که دادی خیلی قشنگه و خیلی وبلاگ رو زیباتر کرده.
برات آرزوی موفقیت می کنم.
سربازی خوش بگذره.

یاس یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم:
چشمی که تمام آسمانها و زمین را در خود جای دهد برای اشک پیمانه کوچکی است.

قاصدک دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:01 ق.ظ http://636.blogsky.com

چقدر شعر قشنگ بود....................اون شماره معکوس منو یاد داداشم انداخت دو هفته هست ندیدمش دلم براش یه ذره شده!

لیلا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.lyly.persianblog.com

سلام خوبی..........

ندا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ب.ظ http://mordab.blogsky.com

چقدر خوبه که تو فقط جمعه شبها بیقراری.
من که همیشه بی قرارام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد