ماشالله حسین


«یاابالفضل»

 


+ ماشاالله به
حسین رضا زاده که دل همه ایرانیان رو امشب شاد کرد .

 

 یادمه ، وقتی  4 5 سالم بود من طرفدار استقلال شدم و دادشم پرسپولیسی شد . تا چند سال قبل تعصب زیادی  روی این تیم  داشتم ولی خوب الان دیگه برام مهم نیست! اصلا مهم نیست . اونم با وجود بازیکنای اینچنینی!

اصلا باورم نمیشد تا اینکه به چشم خودم دیدم ! سی دی مربوط به پارتی شبانه بازیکن های استقلالی .  نیکبخت ، یدالله اکبری! ، دین محمدی! ، نوازی ، پاشازاده ، فرزاد مجیدی ، قاسمی ، هاشمی نسب ، برومند ، مومن زاده .  بابا غیرت! این نیکبخت که حالم رو بهم میزنه...  

.

.

.

نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد

نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت

ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد

گلویم سوتکی باشد بدست کودکی گستاخ و بازیگوش

و او یکریز و پی در پی ، دم گرم گلویش بر گلویم سخت بفشارد

و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...

 

                                                                            «دکتر شریعتی »

 

 

 

چند تا لینک مفید:

 

+ اینجا می تونید کاریکاتورهای خیلی قشنگ و پرمعنایی از 50 تا  شخصیت برجسته و خبر ساز دنیا رو ببینید ...


از قبیل: هیچکاک ، بوش ، مدونا ، مارکس ، بن لادن ، وودی آلن ، رونالدو ،ساراماگو ، اسپیلبرگ ، سالواتوره دالی ، خوزه ماریو آزنار و  ....  خیلی باحالند .

 

 

+ لغت هم سایت دیکشنری  آنلاین فارسی به آلمانی و آلمانی به فارسی هستش .

 

 

+ اگه شما هم مثل من  علاقمند به  مطالعه  فرهنگ و رسوم مردم سایر کشورها هستید ، توصیه میشه که این دو تا وبلاگ رو مطالعه کند .  اولی از شرق مینوسه  ، دومی از غرب ! 

 

به عنوان مثال اینجا در مورد نحوه اسم گذاری بچه ها در  کشور ژاپن مطلبی نوشته شده :) . من اسم های ژاپنی رو دوست دارم! حالا که معنی بعضی هاشو می دونم بیشتر دوست دارم!


این روزها دنیای وبلاگستان سوت و کور شده!‌فکر کنم به خاطر تعطیلات تایستونی باشه!

نظرات 9 + ارسال نظر
عشق پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ق.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

omid . dar moredeh cheh party harf mizani. man yeki ke nafahmidam.

سارا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام به امید عزیز.
فعلا تنها جایی که اومدم واسه عرض ارادت!
منم تبریک میگم پیروزی رضازاده رو.
دیشب توی توقفگاه اتوبوس دوتا وزنه برداری آخر یه ضربشو دیدم. مطمئن بودم طلا مال خودشه!
راستی در باره ی هیچیز حساسیت خوب نیست. مخصوصا فوتبال! خودت فهمیدی دیگه!!
خوب شد باز این قسمت پیاما رو گذاشتی.
خوشحالم که یه بار دیگه نوشته هاتو می خونم.
اونم از تهران!
شاید فرصت نکنم پس لطف کن از طرف من سلام تک تک بچه ها رو برسون و براشون آرزوی خوشی کن.
شاد باشی و خدا به همرات

سارا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:38 ب.ظ

راستی من بازم آرچیو رو ندیدم ! کجای وبلاگمه؟؟؟؟؟؟؟؟

آوای دل جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:39 ق.ظ http://aava2003.blogspot.com

سلام دوست عزیز.
ممنون از پیامتوت و توجه و علاقتون به نوشته های من. خوشحالم که مطالبم رو مفید دیدین.
من هم از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم خوشحالم. براتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

... جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ب.ظ

باور کن من بی مرام نیستم . یا لا اقل این جوری فکر میکنم . امسال تابستون متاسفانه اصلا دسترسی به کامپیوتر نداشتم . شرمنده . از مهر و آبان ماه جبران می کنم دوست عزیز. بعدشم راست میگی ها این رضازاده عجب رضازادهای ه هااا !!

President Evil شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:52 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام! خوبی؟ بابا ما هستیما! هنوز به اونجایی که بهت میگفتم نبردنم (به زودی ایشاللا مرخص میشم از خدمت دوستان) این پارتی رو من دیدم. برادرم دید. پسر خاله هام دیدن. پدرم دید... جماعت میان تنه باز ایرانی رو همه دیدن. ببینین. ببینین ایرانی مسلمان رو .. همه ببینن...

الهام! دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:56 ق.ظ http://elham2590.persianblog.com

آره منم خیلی تعصبمو به استقلال از دست دادم!

زهرا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:43 ب.ظ http://zahra-hb.com

سلام امید جان
کار رضازاده واقعا حرف نداشت:)

نیلو جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام
قضیه پارتی چیه؟؟
برام پست کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد