انتظار...


زندگی
چون کودکی است که برای به خواب نرفتن اش باید مدام سرگرمش کرد!

ziba :)

 

گل های باغچه گذر زمان را نوید می دهند

اینجا من روز بازگشت تو را ترسیم می کنم .

تو آن قدر به عشق من ایمان داری

که آن را با خود به راه های دور می بری

در کاسه دستانت .

 

من اینجا آمدن تو را انتظار می کشم

و بوسه های زمان را می دزدم .

زمان بسنده نیست تا خاطرات من و تو را فرو شوید

من به چیزهایی از تو می اندیشم که نمی دانم !

 

که از کدام راه به خانه برمی گردی

من خواب می بینم

اینجا در انتظار تو ایستاده ام

و یک صدا ، صدای باد ، شاید مرا از خواب می پراند .

و تو ناگهان اینجا هستی .

 

از بوچلی .. خواننده ایتالیایی Sognoترانه


عجیب ترین آگهی !

 

  روزنامه ایران مورخه 4/3/1383

banner!

یه شماره تلفن فقط کم داره :))


سلام .من مرده ام !

 

یک مبتکر سرویسى را براى اطلاع رسانى در این مورد راه اندازى کرده که شما در یک فاصله زمانى مشخص دو یا چند روزه به سایت سر مى زنید و پیغام مى فرستید. اگر شما براى مدت زمان مشخصى به سیستم login نکرده باشید. سیستم اول براى شما اى میلى مى فرستد که آیا هنوز زنده اید ؟ اگر پاسخى نیامد آن وقت پیامى از طرف شما براى دوستانتان (که قبلاً اى میلشان را وارد کرده اید) با این پیغام که «سلام، من مرده ام» مى فرستد. این هم برآورده شدن رویاى فروغ شاعره معروف در مورد ارسال آگهى تسلیت قبل از مردن. اگر شما هم مایل به عضویت در این سایت هستید کافى است به این آدرس   Died Online مراجعه کنید.

 

                                                                       لینک از روزنامه نگار نو

 

 

 

دوست دارید روبات بسازید ؟

 

در سایت تخصصی جادوی الکترونیک آموزش ساخت روبات داده میشه .....

سایت تازه تاسیس ،  جالب ، مفید و در عین حال ناشناخته!

 

معما

کسی میدونه  بنر تبلیغاتی بلاگ اسکای کجا غیبش زده !  :-" جایزه داره!  :))

نظرات 9 + ارسال نظر
علی ابوالحلاج جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ق.ظ http://weblog.mydez.com

پسر این که تابلوه - هه هه - روی صفحه Middle Click کن یا همون دکمه وسط ماوس و یه کم بکش سمت راست خودش بیرون میاد.

ولی در کل کار قشنگیه!
موفق باشی

الماس جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:56 ق.ظ http://diamound.blogsky.com

سلام خوفه موفق باشه میگم اون عکس بد اموزی داره((=هههههه

بیا پیشه ما

سارا (سایبان عشق) شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:29 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام امید جان.
از اون خبره خندم گرفت و البته ناراحت شدم! این بیچاره رو اونقدر زجر دادن که ورداشته اینجور نوشته!! اصلا یه چیزی...به کسی چه که فلانی مسلمونه یا نیست!! مگه دین تحقیقی نیست؟؟ والا من تا اونجایی که دیدم دین کاملا تقلیدی شده. اصلا به من چه.......
این عکس که بچه ها گفتن تابلو هست خیلی خیلی نازه! من خیلی دوسش داشتم! (از عکسای اینجوری خیلی خوشم میاد!!)
یه سوال؟ حالا اگه طرف نمرده باشه، مثلا رفته باشه سفر یا کامپیوتر دم دستش نباشه...اونوقت یه شایعه خبر مرگ می پیچه بعد طرف که برگشت همه فکر می کنن روح اومده می ترسن!! به اینش فکر کرده بودن که ساختنش؟؟
روبات رو قبلا دیده بودم. جالبه اما اگه درست خاطرم باشه انگلیسی بود! نه؟
جواب اون معما رو هم بی خیال شو! انگار مثلا خیلی نازه؟ کاش بنر تبلیغاتی گنده ی پرشین مثل مال شما غیب میشد! حالا اگه خیلی می خوای بدونی.... فکر کنم رفته خونشون! ..:دی...حالا جایزش مال من!
می بینمت!

ابوالفضل شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:01 ب.ظ http://mangozashteman.persianblog.com

سلام امید جان خوبی دستت درد نکنه بمن سر زدی عزیز این که غصه نداره خودم برات میگیرم یک ایمد اقا که بیشترنداریم عیزز خیلی مطالب جالب وزیبا وخواندنی بود موفق باشی ایمدوارم دوباره ببینمت

ابوالفضل شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ب.ظ http://mangozashteman.persianblog.com

ببخش امید جان اسم شما را اشتباه ایمد نوشته بودم ببخش موفق پیروز باشی

الی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:02 ق.ظ http://elly-n-mb.persianblog.com

baba omid. man in online dead ro raftam. khoda bad nadeh. in ham yek email ferestadeh be khaharam ke beporseh ke dust dareh vagti man mordam befahmeh ya na. khahareh bichareyeh manam fekr kardeh ke man mordamlollooooooooool. kholaseh ke baba in yaadashtet koli vaseh man dardesar budeh. bichareh dashteh geryeh mikardeh ke abjim mord lol. loooooooool. bichararo bad jur tarsundam. ay baba.

شیوا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ق.ظ

wow khili vaght bood ke enja naumade bodoam ! khoshhalam ke dobare bargashtam en ja ? mano yadet hast ?

سارا (سایبان عشق) دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:48 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

چقد دلم واسه این آهنگ تنگ شده بود!!!!

ات دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ب.ظ

ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد