یکسال گذشت ...



                  و عشق ُ‌تنها عشق
                    مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد ...
                         مرا رساند به امکان یک پرنده شدن 
                                   
                                   قربون سهراب برم با این شعرهای نابش!


یکسال گذشت !

۳۵۶ روز پیش در فردا روزی بود که من وبلاگ نویسی رو شروع کردم ....
اولین پست رو می تونید اینجا ببینید ! همش دو خط نوشته بودم !
آخی ....خودمونیم  چه بچه باحالی بودم اون موقع ها! یادش به خیر....

الان که اولین پست های وبلاگ نگاه می کنم.........

دو سال پیش بود که با دنیای وبلاگ نویسی آشنا شدم  ُ‌ اما یکسال پیش وقتی با
بلاگ اسکای آشنا شدم تصمیم گرفتم شروع به نوشتن کنم اونم فقط به خاطر ....

نمیدونم سال دیگه این موقع کجا هستم ! شاید اون موقع وقتی نوشته های الانم رو
باز بخونم بگم .. یادش بخیر اون موقع ها چقدر پاک تر بودم... قدر الانم رو نمیدونم! 

فردا روز تولد این دوست عزیز هم هستش .... تولدت مبارک باشه ..
همزمان با تولد این بلاگ هستش ...

مصطفی جان هم که به سلامتی برگشت :)‌

اینم آهنگ   love story

اینم فلش زیبا و فرامونش نشدنی غوغای ستارگان ..... لینک از صبا .

 



 

نظرات 12 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:13 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

اینجا جاشه! جای چی؟؟ این که یه تولد مبارک حسابی بگیم! یه تولد مبارک به shiva-omid که به جرات می تونم بگم از سایبان عشق خودم بیشتر دوسش دارم!
اینو من از طرف امید میگم......
یک سال گذشت همچنان باد.....یک سال کنارتان بدم شاد
هر لحظه گذشت و رفت اکنون.... ماندست میان سیه ام یاد
امروز اگر چه رفت، فرداست... آینده ز دور دست پیداست
در قلب منید تا جهان هست..... این از سخنان من هویداست!
ایشالا که سال آینده با امید بیشتر... توانایی بیشتر و رونق بیشتر و خلاصه شاد و خوش و خرم یه تولد دیگه رو جشن می گیریم!
هزاران آرزوی زیبا... شوق و شور فراوان... و عشقی به وسعت آبی آسمان تنها برای..shiva-omid که خود امید می دونه چقد حضورش و بودنش روی من تاثیر داشته!
امید جان یه دنیا ممنون! همیشه شاد و پایدار باشی
......قربانت.....سارا....



سیبگل شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام.تولدت مبارک بابالنگ دراز عزیز.

مهتاب یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:19 ق.ظ http://mooney.persianblog.com

سلام...تولد وبلاگت مبارک...حق با توئه ؛ خیلی جالبه وقتی که آدم تفاوتهای یکساله خودش رو میفهمه...و همینطور سیر این دگرگونی...این که به گذشته افسوس میخوریم یا خوشحالیم از سپری شدنش شاید اونقدر مهم نباشه که ساختن فردا مهمه...باز هم تبریک! امیدوارم وبلاگ سالها خواندنی و خودت همواره پایدار بمونید:)

مریم دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:01 ب.ظ http://maryam.co.sr

سلام عزیز.تولد وبلاگت مبارک!

سیبگل دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام. من آپ کردم . تا چند روزی هم نیستم . میرم شهرمون که خونواده ام رو ببینم . پس فعلا خدا نگه دار

خاموشک سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ب.ظ http://lightbluee.persianblog.com/


مبارک باشه یک سالگی تون

ویدا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

وبلاگ خوشگلی داری...اول تولد دوستتو تبریک میگم تا یادم نرفته...... بعدشم تولد بلاگت رو...من هنوز بلاگم یک ساله نشده یعنی هنوز وقتش نیست بر گردم به پست های قبلیم و یادش بخیر بگم..اما همین جوری هم وقتی به دیروز نگاه می کنم دلم می گیره و یادش بخیر خیلی چیزا رو می گم ... امیدوارم همه هر روز که می گذره یه تجربه ی تازه از دیروزشون یاد بگیرن....بهم نمیاد از این حرفا بزنم..اما گاهی اوقات می گم..... اما خداییش یه ریزه دلم گرفت..من می رم...بهم سر بزنی خوشحال می شم.....

ویدا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:19 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

بازم منم...اینو می خواستم بگم..من اولین پستم عین مال تو کم نبود انقدر زیاد بود که صدای همه رو در آورد....

President Evil پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:52 ب.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام بر امجد الماجدین٬ اکبر الکابرین٬ احسن الحاسنین و اگرم الگارمین شیخنا مطاعنا الرحمه امید! (البته اگرم الگارمین از ساخته های خودم هست که مطابق معمول با دسیسه دوستان گران جان متروک شده است!)
سالگرد تولد وبلاگت رو تبریک میگم. امیدوارم هر روز واقعی تر از دیروز بشی. پاستور نباشی٬ عین من! (آقا همینه که همه دارن سایه منو با تیر میزنن آره)

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:43 ق.ظ

دوستی پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://irandusti.blogfa.com

سلام
و خداوند ..... عشق را آفرید

حسام پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

عزیزم میتونی با من تماس بگیری؟09119013581
البته هول نکنی میخوام یکمی اطلاعات در مورد وبلاگ نویسی ازت بگیرم دنبال آهنگtogether ازdj boboبودم که به سایت تو برخوردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد