سه نفر ایرانی


سه نفر ایرانی


فرضیه: سه نفر ایرانی در موقعیت های مختلف قرار می گیرند. آنها در این موقعیت ها چه خواهند کرد؟

1)در یک کوپه قطار در فاصله وین تا فرانکفورت، روی سه صندلی کنار هم:
هر کدام یک کتاب یا مجله فرنگی دست شان می گیرند که معلوم نشوند ایرانی اند و برای احتیاط موبایل های خود را هم خاموش می کنند. و در صورت امکان جای شان را عوض می کنند و توی دلشان می گویند: خاک بر سر! نمی خواست بفهمم که ایرانیه.

.
.
.
.


15) در یک جزیره تنها:
یک فرض: هر سه نفر مرد باشند
اول یکی شان چلوکبابی ایرانی راه می اندازد، دومی راننده تاکسی می شود و سومی چون برای برگشتن به ایران دچار دپرسیون شده در حال شنا به سوی ایران در آب غرق می شود.

فرض دیگر: یکی از این سه نفر در جزیره زن باشد.
در این حالت هر دو مرد عاشق او می شوند، بعد به خاطر اینکه به رفیق شان نامردی نکرده باشند هر دوشان به زن بی اعتنایی می کنند، سالها می گذرد تا اینکه یک شب در حال مستی یکی از دیگری می خواهد با زن ازدواج کند، سر همین موضوع دعوا می شود و همدیگر را لت و پار می کنند.

فرض دیگر: دو نفر از سه نفر زن باشند
مرد عاشق هر دو زن می شود و یکی از زنها از مرد خوشش می آید، اما مرد کلاس می گذارد و به آنها بی محلی می کند. در نتیجه زنها هم یک انجمن فمینیستی راه می اندازند و پدر او را در می آورند.
 
فرض سوم: هر سه نفر زن باشند
تمام جزیره را می گردند و با چیزهایی که پیدا می کنند یک قایق درست می کنند و خودشان را نجات می دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!‌


برای خوندن بقیه فرضیه ها اینجا رو ببینید.




 

چند وقتی هست زدم تو خط مو سیقی سنتی :)

آهنگ حالا چرا از کاوه دیلمی رو کسی شنیده ؟ خیلی باحال هستش!

آهنگ شور عاشقانه افتخاری هم جالب هستش . محمد نوری که جای خود داره!

در مورد شجریان هم بهتره چیزی نگم !  اما با تمام این اوصاف .......

 

آهنگ بوی بهشت حسام الدین سراج رو شنیدید؟ من که خدایئش حال کردم!

شما هم اگه دوست داشتید می تونید از اینجا گوش کنید و یا داونلود کنید .

 

 

تو را نادیدن ما غـــــــــم نباشــد           که در خیلت به از ما کـم نباشد

من از دست تو در عالم نیم روی           ولیکن چون تو در عالـم نــباشد

 

من اول روز دانستم که این عهد           که با من می کنی محکم نباشد

که دانستم که هـــرگز سازگاری          پــری را با بنـــــی آدم نبــــاشـد

 

 

                                                                                     تقدیم به تو


 

توی ایام عید فیلم های سینمایی نسبتا خوبی از تلویزیون پخش شد ..

اما خوب تا اونجا که من دنبال می کردم .. چند تا از فیلم ها بیشتر به دلم نشست و در واقع برام

تاثیرگذار بودش...

 

 

فیلم حرفه ای  :

این فیلم از اون فیلم هایی بود که بازیگر اصلی اون واقعا کارش درست بود .. فیلم با نگاه و اعمال

بازیگرا  همرا با یه موسیقی فوق العاده  زیبا اجرا می شد و تا اونجا که امکانش بود از دیالوگ استفاده

نمی شد...

 

فیلم سرگذشت آدل . ه ...:

این فیلم هم خیلی جالب بود .. درباره زندگی دختر ویکتور هوگو بود که درگیر یه عشق نافرجام شد و عاشق کسی شد که به اون خیانت کرد و گذاشت رفت ... و این دختر 4 سال دربدر دنبالش توی شهر های مختلف بود .. خیلی سختی ها کشید ...گریه های بازیگر اصلی فیلم رو واقعا می شد تو درون خودت احساس کنی.

 

 

و فیلم فرانچسکو که جدا زیبا بود .....


o + رو هم حتما ببینید .. خیلی باحاله!


یا علی

نظرات 14 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

واسه یه بار که شده می خوام اول باشم!! تا این خطه کار می کنه!!
پس سلام!!
این متنو هنوز نخوندم. الان می خونم بعدا نظرمو برات آفلاین میذارم.
اینجا که نمیشه از نو نظر داد!!!
شاد باشی
یا حق!

هاله سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ق.ظ http://chekhabara.blogsky.com

میگم افاضات ایرانی و خارجی از کیه؟؟؟

علیرضا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:54 ق.ظ http://alireza200.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری .امیدوارم که موفق باشی
اومدم بگم که اگر بیایی تو وبلاگ من چیزهایی رو می خونی
که تا به حال تو هیچ وبلاگی وجود نداشته و نخواهد داشت.
ضمناً اگر هم خواستی به من لینک بدی حتماً خبرم کن تا من هم
به تو لینک بدم.
ممنون.........................................................

مکتب عشق سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:46 ق.ظ http://maktabe-eshgh.blogsky.com

سلام عزیز مطلب فرضیه ات خیلی باحال بود واقعیت ما ایرانی ها همینه..
من خودم خارج از ایران هستم دارم عین این چیزها را می بینم.
به کلبه این حقیر هم سر بزنید. خوشحال میشم.

آذر سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:38 ب.ظ http://farehi.persianblog.com

salam,sale no mobarak!in farzieha kheili bahal boudan,miram baghiash ro bekhounam!ya hagh

الی چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:14 ق.ظ http://elly-n-mb.persianblog.com/

salam aziz. avalan ke in farzat kheili bamazeh bud. badesham ke manam yeh chand mahieh ba sonati ashna shodam. bad nist. fagat az un haayyyyy haayyyyy kardanashun ziad khosham nemiad. rasti baban yek ahang dareh: degar cheh khahi. gashangeh . gir avordi gush kon.

باران پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:11 ق.ظ http://behindblueyes.persianblog.com

عجب..... فرضیه توپی بود... آدم ذهنش در گیر می شه...

امیر جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ق.ظ http://iranska.blogdrive.com/

اینی که برای ایرانیهای خارج از ایران نوشتی دقیقا درسته. من الان دارم هر روز میبینم. برعکس این عربا که اینقدر هوای همو دارن که آدم حسودیش میشه.

میثم جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:34 ق.ظ http://weblog.iprodev.net

سلام امید جان و عید تو هم مبارک!
راستش رو بخوای عزیز تیم ما علاوه بر بلاگ نویسی در دیجیتال پرشیا طراحی سایت میکنیم. هدف اولیه ما هم راه اندازی سایت آی پرو دو بود که منجر شد به راه انداختن سایت دیجیتال پرشیا. و خودتم میدونی که پروژه های طراحی چقدر وقت گیر و .. است.
در هر صورت عذر خواهی میکنم از اون روند اولیه خیلی دور شدیم. ایجاد تغییر در بلاگ هم گرافیک و هم برنامه نویسی هم بدین منظوره :*
اما از آموزش فتوشاپ باید بگم اگه خدا کمکم کنه به زودی یه سایت اختصاصی تو این زمینه راه میندازم...
انشالله
امید جان بازم ممنونم از کامنت پر از مهرت و همه سعیمون رو انجام میدیم تا خوب باشیم. مثل گذشته...
یا حق

مهتاب شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:28 ق.ظ http://mooney.persianblog.com

سلام...سه نفر ایرانی جالب بود...به خصوص که آخرش فمینیستی تموم شد! در مورد فیلمهای تلویزیون چون ندیدم چی بگم؟؟!!! اما اوی مثبت میرم ببینم!

[ بدون نام ] شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:56 ق.ظ

""""booie behesht """""
hame blog ye taraf in ahang ye var

Bests,
Mahshid

کاوه شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:50 ب.ظ http://kavoo.persianblog.com

وبلاگت خوبه و به ما هم سر بزن و سال نو هم مبارک و ...

صبا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ http://sabaa82.blogspot.com

سلام!فیلم آدل.ه خیلی خیلی قشنگ بود!موسیقی هایی که انتخاب کرده بودی خیلی خوشم اومد!

مولود یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:42 ق.ظ http://gandom999.persianblog.com

سلام..مرسی که بهم سر زدی...توشتت جالب بود...مرسی از بابت لینک...من اپ کردم...منتظرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد