سفر



حرف دل :

  

صدا کن مرا ،

     صدای تو خوب است .

             صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

                                    که در انتهای صمیمیت حزن می روید

 

 

سفر :

 

تلفن زنگ می زنه :

فلانی ، بریم کوهنوردی؟ بریم یه گشتی توی یکی از روستاهای زیبای اطراف بزنیم؟

- بریم ، دادش!

یا علی!

 

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد....

 

 خلاصه این جوریا بودش که .. ما روز جمعه به اتفاق 7 تن از دوستان ساعت 5:00  بعد از ظهر

حرکت کردیم .....

 

از کجاش بگم ؟ از آتش درست کردن .. کنار رودخونه؟ زیارت عاشورا خوندن ساعت 12:00 شب

کنار رودخونه وحشی با اون صدای زیبا .. کنار آتیش؟شیرینی پختن؟

 

رسیدیم به روستا ..

 

وسایل رو گذاشتیم  خونه .. هوا تاریک شده بود و صدای زوزه سگ ها به گوش می رسید....

گفتیم اول بریم یه دوری اطراف بزنیم ببینیم چه خبره :) 

 

بعد که برگشتیم ... یکی از بچه ها که آشپزیش حرف نداشت شروع به کار کرد .........

همین جوری که غذا آماده می شد . همون آقا که لوازم لازم برای شیرینی پزی رو هم تدارک

دیده بود .. برامون نون قندی درست کرد! ...... :)

 

وضو گرفتن توی اون سرما .. با آب یخ چه حالی می داد!

 

شام رو که خوردیم ... حدودای ساعت 11:00 زدیم بیرون .. رفتیم کنار رودخونه و یه آتیش درست و

حسابی را انداختیم .  کلی حرف زدیم .. جوک گفتیم .. زیارت عاشورا خوندیم .. . فال حافظ گرفتیم ..

 

نوبت به فال من که رسید .. یه نیت کردم .... این اومد...

 

عاشق روی جوانی خوش نو خاسته ام          وز خدا شادی این غم به دعا خواسته ام

عاشق و رند و نظربازم و می گویم فاش        تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام

شرمم از خرقه آلوده خود می آیـــــــــــد        که برو پاره صد شعبده پیراسته ام

خوش بسوزد از غمش ای شمع اینک من نیز  به همین کار میان بسته و برخاسته ام

با چنین حیرتم از دست بشد صرفه کار          در غمم افزوده ام آنچ از دل و جان کاسته ام 

 

تفسیرش چی میشه!؟

 

برگشتیم خونه .... ساعت 1:30 بعد نصف شب بود.. خوابیدیم ........

 

صبح زدیم بیرون .. رفتیم کوه ... برگشتیم . نهار خوردیم ....برگشتیم خونه :)

 

دیروز صبح بعد از مدت ها به جای اینکه پشت سیستم نشسته باشم .. توی هوای باز

داشتم حرکت می کردم .. چه لذتی داشت ..

 

 

 

چند تا فلش

 

+این آهنگ آفتابکاران  رو گوش کنید .... به صورت فلش هست..

 

+این فلش باحال رو هم نگا کنید.. این پرنده چقدر قشنگ می خونه :))

 

+ فلش آدم فروش شادمهر عقیلی....

 

 

 

 

دوستان :

 

سایبان عشق .... احتمال زیاد تا حالا بهش سر زده باشید ... وبلاگ زیبایی هست که نویسند

اون یه دختر خیلی خوب و  شاعر  هست .. من  شعراش رو دوست دارم . مطمئنا شما هم

خوشتون میاد... .در ضمن یکی از اون با معرفت هایی هست که کم گیر میاد!

 

 

 

قسمت :

 

+احتمالا من هم با یکی از این کاروان های راهیان نور که جدیدا توی تلویزیون تبلیغ می کنه از طرف

دانشگاه برم به مناطق عملیاتی :) .. بار اولم هست که می رم .. فکر کنم تجربه خوبی باشه :)

 

 

حرف آخر :

 

اگر بار گران بودیم رفتیم ....                   اگر نامهربان بودیم رفتیم....


نظرات 8 + ارسال نظر
JraNil یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:26 ب.ظ http://weblog.techopedia.net/

سلام بابا لنگ دراز عزیز.
خوبی دوست قدیمی؟ آخرین برا که اومد اینجا پست خداحافظیت بود و الان کلی تغییرات در اینجا و نوشته های جدید و قشنگ.
خوشحالم که دوباره می نویسی و امیدوارم که همه چی حل شده باشه.
قربانت
جلال

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:22 ب.ظ

khosh halam ke balakhare yek adame ba marefat paida kardi


;)

movazebe khodet bash.

moon

یاسمن دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:01 ب.ظ http://yasi-darya.persianblog.com

سلام بابا لنگ دراز ......وبلاگت خیلی خوشگله....چه سلیقه ای....به من هم سر بزن نظر هم بده اگه چرت پرت نبود زیاد ...ممنون بای با ¤¤¤¤¤

تک قیز سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:29 ق.ظ http://tak2khtar.persianblog.com

سلام...یعنی اول سلام..نمیدونم آهنگ این خواننده خوش صدایی دوست داشتنی رو باور کنم یا وضو رو !!اونم با آب یخ اونم تو کوه که خودم چشم بسته از اینجا تا بالای گلاب دره رو برات میدووم
..خلاصه اگه تفریحه من هم تاییدش میکنم که تفریح فوق العاده ای است ...
راستی من تازه همین اولی رو هم فقط خوندم خوب نوشتی به بلاگه من هم سر بزن
بای

سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:50 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام. ایشالا که سفر خوش بگذره امید جون. به خاطر معرفی هم یه دنیا ممنونم. با معرفت تویی عزیز. تو که هیچ وقت منو تنها نذاشتی! هر کی رفت تو نرفتی! هر اتفاقی افتاد تو بهم امید دادی ! واقعا برام امید بودی!!!! من نمی تونم محبتای تو رو جبران کنم و اینو خوب می دونم!
نوشته های قشنگت... دل مهربونت.. صفا و صمیمیتت...معرفتت... و خیلی چیزای دیگه که هست و همه هم درک می کنن که باعث میشه تا زنده هستم فراموشت نکنم.
همیشه شاد باشی و سربلند

زهرا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:49 ب.ظ http://zahra-hb.com

سلام بابا لنگ دراز خوووووووبی؟
چقدر خوشحالم که بازم مینویسی:)

نازی چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:38 ق.ظ http://ace4ace.persianblog.com

سلام . اول : ای دی فوق سری من خیلی فوق سری ......دوم: به نظر من ایمان کسی که روی کوه با آب یخ وضو می گیره با کسی که آهنگ همونی که گفتی گوش میده خیلی بشتره ........من جایی تو قران ندیدم که نوشته باشه آهنگ کشور دیگه یی رو گوش کردن حرامه !

President Evil پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:49 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام! ممنون. سفرت به سلامت: طبیعت بی جان به ‌انسان بی جان ... جان می بخشه! (یاد مرحوم سهراب شهید ثالث هم به خیر) // رفتی مارو هم دعا کن. دعا چیز خوبیه... خیلی بهتر از بعضی چیزا. موزیک خارجی بد نیست. ایرانیش هم همینطور. بحث سر اثر روانی اونه. من بطور مثال یک تحقیق جامع در زمینه موسیقی راک و اثرات مخرب و ویرانگرش روی اعصاب و اخلاق انجام دادم که اگر کسی مایل بود لینک تمام منابع رو واسش مینویسم... // یا علی گفتیم و عشق آغاز شد : یا علی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد