بیلیارد!



+عکس خوشگلیه ،مگه نه؟!

از این  سایت کوربیس خیلی خوشم میاد J  پر از عکس های ناب هستش.

 


 

حرف دل:

 

یقه کتت را برنگردان دیوانه! زیر نور مستقیم آفتاب تابستان ، کلانتر بودنت را برای

کدامین دزد به نمایش می گذاری؟ اینجا سرزمین صداقت دستهایی است که با سنجاق سر

توطئه در نمی گشایند.امن و امان است ، زیرا که تمام سرمایه ها را گردباد قدیم خاطره ها

 به باد فراموشی داده.

نمی آیی ، نیـــا ، ولی آدم آهنی ، باور کن که بدون بودنت ، فقر آهن گرفته ام !!

 


 

آهنگ :

 

این آهنگ خیلی قشنگ ،  که به صورت فلش هستش رو  هم حتما گوش کنیدJ

من که خیلی دوست دارمش ....

 

فکر کنم قبلا توی فیلم قرمز شنیده باشم .... عشق است محمد رضا فروتن !

 

 

 

بازی :

 

کسی اینجا بیلیارد دوست داره بازی کنه؟

واقعا بازی جالبی هستش J مخصوصا وقتی به صورت آنلاین با چند نفر دیگه بازی

می کنی J  .یکی دو  روزی هست که منم می رم بازی می کنم .

 

جالبیش اینه که اکثرشون برزیلی هستند .. همشونم اسپانیایی بلغور می کنند !

اما خوب بعضی هاشون  انگلیسی هم بلدند .. از کشورهای دیگه هم گیر میاد ..

از مزایای بازی اینه که می تونی با افراد دیگه یه تیم 2 یا 3 نفر تشکیل بدی و با یه

 تیم دیگه بازی کنی ..

 

اگه کسی دوست داشت که به صورت آنلاین بیلیارد بازی کنه . اول باید این بازی

رو از اینجا داونلود کنه ... حجم حدود 12 مگا بایت هست که با توجه به کیفیت

بازی و سه بعدی بودنش خیلی حجم مناسبی هستش .

 

در ضمن برای انجام بازی با سایرین به صورت آنلاین نیازی به سرعت بالای

اینترنت نیستش ..

 

خلاصه اینکه نفس کش ،  زیر 15 سال! (این یه تیکه رو جدی نگیرید!) حریف نبودددد؟!

 

 

 

 

دوستان :

 

+ نمیدونم تا حالا به وبلاگ احسانوفسکی سر زدید یا نه ؟ من که خیلی از  اون خوشم میاد ..

مخصوصا با آهنگ های سنتی اون خیلی حال می کنم J 

حتما یه سر بزنید .. جالب مینویسه. و متناسب با مناسبت ها آهنگ جالب می گذاره ..

 

 

 

جمله آخر :

 

مجنون را گفتند « حقیقت عشق چیست ؟ »

گفت : سوختن بی تکلف ، ساختن بی تصرف . :)

 

جوابی از این قشنگ تر برای این سوال وجود داره؟





ثانیه آخر :


داشتم وب گردی می کردم که چشمم به این لینک خورد .. رفتم اونجا. کاش نرفته بودم:(

دیدم اونجا نویسنده هر چی از دلش اومده .. به شیعه .. به امام علی .. به امام حسین ..گفته!

برای خودش حکم صادر کرده و هر کی رو که دوست داشته تصدیق کرده..

 

از همه دردناکتر اینکه، چقدر آدم اومدن اونجا و حرف های اون رو تایید کردن :( به کجا داریم می ریم؟

 

قبول دارم ما توی بعضی زمینه ها در برگزاری مراسم عزاداری محرم  مشکل داریم و اشتباه می کنیم

اما این دلیل نمیشه بعضی ها سواستفاده کنند ،و جرات پیدا کنند و این چنین به مقدسات

 ما توهین کنند :( 


 

نظرات 4 + ارسال نظر
کیمیا جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:53 ق.ظ http://ximia.blogspot.com

میشه دقیقا بگی من در کجا بی مخ بودن خودم رو یاد اوری کردم ... من اصلا منظورت رو از قسمت اول متوجه نشدم اما د رمورد قسمت دوم زدی تو گل ... من از ادمهای ابلهی که طرفدار اسلام افراطی و حکومت اسلامی هستند مشکل دارم ازشون متنفرم و حالم ازشون به هم می خوره ...

پیمان جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:40 ق.ظ http://peyman59.blogsky.com/

سلام
از بابت لینک ممنونم.
موفق باشید.

ردهت جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.farstec.com

کامنت مرا اینجا بخوان

http://weblog.yashaonline.com/cgi-bin/mt/mt-comments.cgi?entry_id=406

سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:00 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

دلم نیومد بخونم و نظر ندم! در باره ی اون لینک عوضی که دیگه حتی نمی خوام یه کلمه حرف بزنم! اما در باره ی بیلیارد... من تو فیلما دیدم بازی کردنشو. پای میز بدون بازیکنشم رفتم! خیلی جالب به نظر میاد! حتما همینطوره! نه؟
راستی... تو این عکسای ناز رو از کجا میاری؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد