برای تو...



برای تو می نویسم

       برای جوانه هایت

             برای قامت نازک خیال

                    برای اندیشه هایت

                           و برای عشق که در سینه ی تو می روید

 

برای تو می نویسم

      برای چشمهای  روشنت

            برای جهانی که از نگاه تو می شکفد

                   و « فردا» که به نام تو

                                   از افق بر می آید

 

زخمه های باد

       بر تارهای این جگور زمستانی

و آوازهای موهوم

       در شبستانهای خاطره

و این ، نه که افسانه ی خواب

                 سرود بیدارباشی است

                              در گوش  رویای تو

 

من ، برای تست که می نویسم

                            برای  تو ...        

                                           ----> این تو کیه؟ خدا میدونه!

 

    

 

+ آهنگ زیبایDial Out    اثر Vangenlis رو می تونید از اینجا داونلود کنید.

حجم 880 کیلو بایت.

 

+ آتش و شبنم امشب چقدر غمناک بود!

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:11 ق.ظ

Ziba bood hala vase har ki ke neveshte bashi


Bests

Mahshid

سیاوش پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:15 ق.ظ http://rahneshin.blogsky.com

سلام
آهنگ را گرفتم خوب بود
ممنون یه سر هم بیا پیش ما

مینای آبی پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:49 ق.ظ http://bluemina3336.persianblog.com

شعر غم انگیزی بود
مثل آتش و شبنم امشب

سارا (سایبان عشق) جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:04 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

من آتش و شبنم رو ندیدم. یعنی کم پای تلویزیون می شینم. اما شعرت جالب بود. مثل تمام نوشته های قبلی!!!
می دونی...
این که واسه کی بنویسی مهم نیست. مهم اینه که امیدوار باشی به این که یکی هست!
عمو می گفت...
خدا واسه هرکی یه نفر رو در نظر گرفته.
حالا حالا ها برات دیر نیست! یه تو بلاخره پیدا میشه.
میگی نه؟؟؟
شرط می بندم!

President Evil شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:42 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام! من اول از همه بابت آهنگ ونجلیس خیلی خوشحال شدم! یک سوال: آتش و شبنم اصلآ چی هست؟ برنامه است؟ من چون کمتر تلویزیون نگاه میکنم اصلآ اسمش را هم نشنیده ام! از شیخمان و سخنش پرسیده بودی:: من و شیخمان حدود ۵ سالی هست که با هم مراوده داریم. من خطا میکنم و او تفکر میکند. من میخندم و او تفکر میکند. من میگریم و او تفکر میکند. من صحبت میکنم و او تفکر میکند... من ساکت میشوم: او راهنمایی ام میکند! شیخمان است دیگر... یاد دارم که شبی شیخمان بفرمود: شمع عشق جرقه ندارد! / در سایه ایزد مستدام.

ستاره شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:54 ق.ظ http://alone4ever.persianblog.com

سلام.تو رفتی .....

سیبگل شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام. اول اینکه خیلی خوشحالم که بالاخره برگشتین. (شاید کمی دیر متوجه شدم ولی بازم خوبه که بالاخره فهمیدم!)من بالاخره برگشتم. !!بعد از امتحانات و این تعطیلی ۲ هفته ای!! ولی بازم خواهم نوشت . بهم سر بزنید . منم میام اینجا......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد