من و تو


اگر روزی دلت خواست گریه کنی به من بگو.

قول نمی دهم که بخندانمت.اما

می توانم با تو گریه کنم.

 

                               اگر روزی خواستی از اینجا بروی.نترس.

به من بگو.قول نمی دهم تو را از رفتن

باز دارم.ولی من هم می توانم با تو بیایم.

                                  

اگر روزی نخواستی صدای کسی را بشنوی.

به من بگو.قول می دهم سکوت کنم.

                               

                                اما اگر روزی صدایم کردی و پاسخی نشنیدی.

زود بیا و مرا ببین.

شاید این منم که به تسلای تو نیاز دارم!

 

 

+اینبار از حبیب !. یکی دیگه از آهنگ های مورد علاقه من.

این آهنگ رو می تونید از اینجا دریافت کنید.

این آهنگ رو مثل اینکه واسه من خونده! حجم حدود 600 کیلو بایت.
نظرات 8 + ارسال نظر
قرقیزنامه جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:17 ق.ظ http://kyrgyzstan.persianblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ شما چقدر زیباست چه جوری این کار را میکنی به ما هم بگو ما هم یاد بگیریم

کیمیا جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:39 ق.ظ http://kija.blogsky.com

عزیز من اعدام از نوع با طنابش که در ایران مرسوم است سالهای سال است که در کشورهای متمدن فراموش شده . اصلا به اعدام خانوم نوروزی کاری ندارم . فرض کنید که کسی پدر مرا عمدا کشته است . من شخصا هرگز حاضر نمی شوم که قاتل را در ملا عام با جرثقیل اویزان کنند . اجرای قانون اعدام در کاهش جرم هیچ تاثیری ندارد . قبول کنید که تاثیری ندارد. این تعلیم و بالا بردن اصلاعات و فرهنگ و عادات مردم است که موثر است . نه کشتن کسی در با طناب ان هم نه از روی قانون جزایی بلکه از روی تطابق با قوانین شرعی ... احمقانه است احمقانه ...

[ بدون نام ] جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:35 ب.ظ http://nana.blogsky.com

سلام بابا سر بزن!

سارا جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:38 ب.ظ http://cottage.persianblog.com

سلام ..ممنونم ..بهتون لینک دادم .با اجازه

هدی(بابا شمل) شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:01 ق.ظ http://kaghazesefid.blogsky.com

بابا لنگ دراز عزیز منم اون شب گرد عاشقی که میخواد گریه کنه و کوله بارش و برداره و بره اونجا که همه عاشقند ... صدایی هم جز صدای عشق نیست!

فرهاد شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.weblogshahr.com

ممنونم که به گلوریا سر زدین و بسیار ممنون که به خبرنامه وبلاگشهر و گلوریا لینک دادین . راستی دیگه فرهاد وب تعطیل شده اگه ادیتش کنی خوبه . لینکتون را به لینکستان خبرنامه اضافه کردم . موفق باشید . راستی احساس دارم چه جورشم دارم میگن دل من دریایی است!

ضیاء شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:25 ق.ظ http://ziya.persianblog.com

سلام دوست عزیز. من که اصلا نمی شناسمت تا بخوام بهت توهین کنم. من گفتم -نظر- هر کسی رو که... اگر کسی به عزیزترین هایم تلنگر هم بزنه با دستهای خودم جرش می دم. فکر می کنی منتظر می شم تا بحث اعدام و عدم اعدام راه بیفته؟ سالهاست که در بیشتر کشورها تکلیف جرم هایی مثل قتل مشخص شده و دیگه جایی برای بحث دوباره نیست. منظور من به کسایی یه که توی ایران می شینن و دستور قتل صادر می کنن و این تفکر رو توی مغز ایرانیها هم جا می دن که می شه یه عده در مورد زنده بودن یا نبودن آدم ها تصمیم بگیرن. من با امثال خودم دعوا ندارم.تو هم اگر از جنس مایی موضعت رو مشخص کن.

اینجانب شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:48 ب.ظ http://footnote.blogspot.com

ببینید، من ممکنه حتی اگه کسی کوچکترین تعرضی به عزیزانم بکنه، خودم بزنم بکشمش و اصلاْ منتظر قانون نمونم. اما این دلیل بر صحت و سقم مجازات اعدام نیست. این ناشی از یک حس طبیعی انتقام در منه. منم آدمم و ممکنه هرکاری بکنم. اما فکر میکنم خیلی روشنه که خشم و کینه من دلیل موجهی برای کشتن کسی نیست.
در مورد دوم هم باید بگم که ضعف در تربیت و شکل گیری صحیح یک جامعه انسانی رو نباید با راههای خشونت آمیز معالجه کرد. باید اون جامعه رو طوری تربیت کرد که این آدمهای نابهنجار رو تولید نکنه نه اینکه ولش کنیم تا هر موجودی رو بیافرینه و بعد بزنیم بکشیمش. مجازات دزدی در عربستان مرگه. توی ایران سالی در حدود ۱۰۰ نفر اعدام میشن. توی عربستان و بقیه کشورهای اسلامی وضع از اینم بدتره. اما توی سوئد مجازات اعدام بع هیچ وجهی وجود نداره. حتی حبس ابد هم نیست. بنظر تو جرم و قتل توی کدوم یکشیشون کمتره؟ پس چیزی که جلوی جرم رو میگیره، خشونت در برخورد با اون نیست. بلکه تربیت صحیحه.
در هر حال، روی حرفت حتماْ فکر میکنم و ممنونم از اینکه نظرت رو با من درمیون گذاشتی.
ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد