مسافر و پرنده



زیر این هق هق بارون، یه نفر دلش شکسته
یه نفر شبیه بارون،سرد و بیقرار و خسته
یه نفر که چشم خیسش پره از جاده و عابر
یه نفر پر از امید و انتظار یه مسافر

یه نفر مثل پرنده که دلش تو آسمونه
اما پرهاشو شکستن، رو زمین باید بمونه
رو زمین باید بمونه، بمونه تا بی نهایت
تا یه روزی اون مسافر بیاد و تموم شه غربت

آره، اون مسافری که از میون پیچ و خم ها
میاد و می شکنه یک شب، قفل نفرینی غم را
من همون اسیر غربت، من همون پرنده بودم
تو همون مسافری که شعر چشماشو سرودم

قطب من، مسافر من! بسه قصه
تو بیا تا این پرنده، نمیره از غم دوری
نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:21 ب.ظ

همین الان میام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalakkkkkkkkkkkkkkkk

salam shazdeh va bi nahayat mamnonammmmmmmm
:D

bavar kon nemidonam chi begam !!

نرگس پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:22 ق.ظ http://flyinabluedream.persianblog.com

سلام دوست عزیز لطف میکنی بگی این نوشته آهنگ کدوم خواننده است ممنون میشم

ری را چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com


سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد