آسمان مشتش را بسته است ژمین مشتش را بسته است درخت مشتش را بسته است من مشتم را بسته ام آسمان مشتش را باز می کند <<<<باران می بارد زمین مشتش را باز می کند>>>>جویباری می شود درخت مشتش را باز می کند <<<<سیب پدیدار می شود من مشتم را باز می کنم نگاه کن!!!!!! باران و جویبار و سیب در مشت من است زندگی در مشت من است
نظرات 3 + ارسال نظر
گمنام ترین ساکن دهکده چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:49 ق.ظ http://gomnaam.blogsky.com

سلام. دوست خوبم .از مطالب خوبتون استفاده کردم. مایلم به وبلاگ باحال شمالینک بدم اگه خودتون قبول کنید. راستی توی یه مشکل اساسی گیر کردم. حکایتش توی وبلاگمه ! می تونید کمکم کنید!؟

شیوا چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:40 ب.ظ

salam mishe be manam az onn chizhayee ke toye moshtetone bedid?????? Omid joon khaili ba hal va ba mana bood azat mamnoonam

هدی جمعه 27 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:41 ق.ظ http://kaghazesefid.blogsky.com

امید ... همین یک کلمه را میگویم که دریایی است... امید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد