اعتراف



در سرزمین من

زن بودن جنایت است

و من- کتمان نمی کنم

جرمم این است

                  که با یک جانی از عشق سخن رانده ام

 

 

در سرزمین من

 زن نیمه ناتمام من است

و من-کتمان نمی کنم

جرمم این است

               که با نیمه ناتمام خود

               به برابری سخن گفته ام

 

 

  

در سرزمین من

عاشق بودن گناه کبیره است

و زنان - کتمان نمی کنند

گناهکارترین بندگان سرزمین منند

 

 

در سرزمین من

حوا

به خاطر یک سیب-

 روزی هزار بار

 سنگسار می شود

انسان که – شیطان کتمان نمی کند

         از تمامی ادیان بر می خیزد

           تا به خدا شکواییه ای ببرد

 

در سرزمین من

لب ها بوسه را در نگاه ها می جویند

و دستها عطر نوازش را در تاریکی ها

و من – کتمان نمی کنم

اخرین جرمم این است

                           که از پیوند دستها و بوسه ها

                           به عریانی تمام سخن کفته ام

 

در سرزمین من

اتهام یعنی جرم

و انها – کتمان نمی کنم

      که از همان ابتدا مرا سزاوار مرگ دانسته اند.

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دانیال چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:20 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
حالا چرا جمعه شب ها

شیوا چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:26 ب.ظ

و جرم من اینکه .........................

آفرین به توووووووووووووووووووووووو

خیلی نجیبی !! خیلی......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد