تقدیم به عشق

                             

                                تو را سزد که یاسها نثار مقدمت کنم

                               چرا که هر نگاه تو مرا ترانه می کند

                              صدای تو برای من طنین گرم زندگی است

                               نسیم سبزپوش تو مرا جوانه می کند

                               تویی امید زندگی،کلام سرخ شعر من

                                پیام عاشقانه ات مرا روانه می کند

                                بیا برای یودنم،دوباره شعر نو بخوان

                                چرا که قلب ساده ام تو را بهانه می کند

                                خیال با تو بودم اگر چه بود مصرعی

                                 تمام بیت های من تو را نشانه می کند

                                 هوای باغ سینه ام پر از شمیم غنچه هاست

                                  دلم در این میان فقط تو را فسانه می کند

                          تقدیم به عشق

                                                                      شاعر : مژگان کریمی

    

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:53 ق.ظ

khaili por mana v ziba bodesh vaghean mamnoonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد