پرسش !

تو ریختى به شکل آب به روى چشم‏هاى خواب
و من پریدم از خودم میان قطره‏هاى آب
تو چون نسیم در وزش به سطح گیسوان من
و من کبوترى شدم اسیر پنجه عقاب
بیا درون قلب من کمى مرا تکان بده
و فکر کن که کودکم به روى دست‏هاى تاب
شود که در تو حل شوم؟ سؤال بى‏جواب من!
بیا به حرمت دلم بده به پرسشم جواب
بیا نشان بده فقط تو در وجود من کمى
تویى که از تو غافل‏اند تمام شعرهاى ناب
و عاجزم ز خواندنت که مثل ابر مبهمى
مرا فقط به نام کوچک خودم بکن خطاب
چه اشتیاق مبهمى که بى‏تو باز زنده‏ام
کنون که بسته بختمان به پاى هردومان طناب
بیا درون قلب من کمى مرا تکان بده
بیا به حرمت دلم بده به پرسشم جواب!

....................................................................................................................................

خدایا من...!!!!!!!!
شیشه پنجره را باران ......
!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:13 ب.ظ http://moein1380.persianblog.com

سلام دوتایی. نوشته هاتون خیلی کمه. چرا دلتنگین جمعه شبا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا شمل دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:37 ق.ظ http://kaghazesefid.blogsky.com

پروردگار یاورتان باد...

امید دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:35 ق.ظ

شیوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد